Jak dzięki wykorzystaniu danych, technice i sprzedaży przychodzącej zwiększyć obroty od 0 do 100 milionów dolarów?
Poznaj przełomowe podejście The Sales Acceleration Formula, które przyniosło fortunę HubSpotowi. Przekonaj się, jak krok po kroku wykorzystać je w swojej firmie, aby stworzyć skalowalną i skuteczną ekipę handlową realizującą ambitne cele sprzedażowe!
W większości organizacji sprzedaż przypomina sztukę, a nie naukę. Takie podejście spowodowało, iż do tej pory nie istniał żaden wzór, który krok po kroku pozwalał stworzyć produktywny zespół sprzedażowy realizujący swoje cele. Wyzwaniu temu próbowano sprostać na chybił-trafił, skazując się na przypadkowy efekt i utratę wielu pieniędzy. Dziś nie musisz już ryzykować!
Mark Roberge, legendarny twórca sukcesu HubSpota, stworzył oryginalny wzór The Sales Acceleration Formula, która pozwoli Ci przełożyć cykl tworzenia przychodów na nieskomplikowane i wymierne kroki:
ZATRUDNIENIE
SPRZEDAWCÓW
SZKOLENIE ZESPOŁU
SPRZEDAŻY
EKSPERYMENTOWANIE
Z NOWYMI
technologiaMI
ZARZĄDZANIE
SPRZEDAŻĄ
GENEROWANIE
POPYTU
Bez względu na wielkość, branżę i profil swej producenta wykorzystaj formułę, dzięki której Mark Roberge zeskalował przychody HubSpota z 0 do 100 milionów dolarów – i to bez znajomości charakterystycznych metod sprzedażowych i doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą. Taki wynik zagwarantowało mu użycie informacji, analityki i mierników. Dzisiaj i Ty możesz zwielokrotnić swoje zyski ze sprzedaży oraz zwiększyć wydajność i efektywność swoich handlowców!
Sięgnij po książkę marka Roberge’a i przekonaj się, że wzór na przewidywalną sprzedaż istnieje:
- dowiedz się, jak wykorzystywać świeże technologie do sprawnego generowania leadów, przyspieszania transakcji, a także zwielokrotniania zysków ze sprzedaży,
- opracuj plan powiększenia sprzedaży przez pozyskanie nowych i utrzymanie dotychczasowych klientów,
- efektywność rekrutacji oraz zaplanuj rozwój swych handlowców w taki sposób, by zapobiec ich rotacji i rozszerzyć zaangażowanie w pracę,
- przypasuj swoje strategie i działania sprzedażowe do rożnych ścieżek zakupowych klienta.
***
Mark Roberge
Rewolucjonista, który udowadnia, że sukces sprzedaży tkwi w wykorzystaniu danych i w analityce. Pełnił funkcję wiceprezesa ds. Globalnej sprzedaży i usług w start-upie HubSpot, powiększając roczne przychody do 100 milionów dolarów i rozwijając zespół z 1 do 450 pracowników. W tym czasie magazyn „Forbes" zaliczył go do grona 30 najskuteczniejszych ekspertów do spraw sprzedaży na świecie.
Obejmując stanowisko wiceprezesa w HubSpocie nie miał żadnego doświadczenia związanego z zarządzaniem sprzedażą. Jako inżynier z dyplomem Massachusetts
Institute of Technology (MIT) wykorzystał swoje umiejętności analityczne do stworzenia systemu zatrudniania handlowców w oparciu o mierniki i analizy ilościowe. momentalnie się okazało, iż takie podejście zdaje egzamin, a Roberge zaczął je wykorzystywać do usprawniania kolejnych płaszczyzn funkcjonowania sprzedaży. W ten sposób powstała jego autorska formuła przyspieszenia sprzedaży – The Sales Acceleration Formula – którą opisał w swej książce.
aktualnie jest członkiem zarządów wielu start-upów, a także inwestorem. Wykłada na Harvard Business School, gdzie prowadzi zajęcia z zarządzania sprzedażą i z przedsiębiorczości.