Menu

Siła przedsiębiorczości, siła upadku - Daymond John

Cechy produktu

  • ISBN 9788395184420 

Opis

SIŁA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, SIŁA UPADKU to książka dla każdego przedsiębiorcy, ponieważ każdy z nas niezależnie od tego czy rozpoczyna, czy ma już rozwinięty biznes, trafia na momenty słabszej koniunktury, kiedy brakuje mu zasobów na start lub gdy zasoby na nowy towar są niewystarczające.

Daymond John odwraca to podejście i przedstawia, jak rozpoczynanie nowego biznesu – bądź projektu – gdy ma się niezwykle nieznaczny, limitowany jest drogą na finansowy szczyt.

W książce "Siła przedsiębiorczości, siła upadku" skrupulatnie pokazuje, w jaki sposób osoby, firmy czy produkty mogą stawać się rozchwytywanymi markami i osiągać ponadprzeciętne wyniki przy użyciu siły przedsiębiorczości i siły upadku.

„JAK PUSTE KONTO, nieznaczny BUDŻET I GŁÓD SUKCESU MOGĄ STAĆ SIĘ TWOJĄ NAJWIĘKSZĄ PRZEWAGĄ KONKURENCYJNĄ". Z książki "Siła przedsiębiorczości, siła upadku" nauczysz się jak:
  • brak budżetu przekuć w swój biznesowy atut;
  • tworzyć niestandardowe sposoby na promocje Twoich artykułów i usług;
  • zamienić głód i desperację, aby osiągać sukces, w firmę, która z poziomu zera rozwinęła się w światową potęgę znaną pod brandem FUBU;
  • myśleć zgodnie z postawą wykorzystującą siłę przedsiębiorczości, siłę upadku;
  • ustrzec się przed pułapkami, jakie czyhają na Ciebie, na kolejnych etapach rozwoju Twojej marki;
  • przygotować się na sukces, w taki sposób, by nie paść jego ofiarą.

Ponad to przeczytasz i dowiesz się m.in.:
  • czym skrupulatnie jest siła upadku i siła przedsiębiorczości;
  • jak ją w sobie prawidłowo rozpoznać i wykorzystać;
  • jak zyskać, nie mając już nic do stracenia;
  • od czego zacząć, żeby podnieść się z porażki i korzystnie ocenić własne możliwości;
  • jak odważyć się na rozwój siebie i swojego biznesu!

W książce "Siła przedsiębiorczości, siła upadku" poznasz w dodatku przeróżne historie przedsiębiorców, którzy tak, jak Daymond John przeszli drogę „from zero to hero", a wszystko po to, abyś i Ty mógł jeszcze bardziej produktywniej i szybciej dotrzeć tam, gdzie sobie zaplanowałeś.

Wśród nich:
  • Steve Aoki, DJ, który od grania na lokalnych imprezach przeszedł do pozycji międzynarodowego przedsiębiorcy całkowicie zmieniając to, w jaki sposób funkcjonowała jego branża;
  • Gigi Butler, która ze sprzątaczki zamieniła się bizneswoman nazywaną królową babeczek;
  • 11-letni uczestnik program Shark Tank, Mo, który z kawałków tworzyw stworzył produkty, brand i markę o zasięgu globalnym;
  • Tim Ferris, który jako przedsiębiorca, mówca i propagator 4-godzinnego tygodnia pracy znany jest na całym świecie.

Gdy jesteś przyparty do muru, masz puste konto, a kreatywność i pasja to Twoje jedyne zasoby, które posiadasz, to sukces jest jedyną opcją – jedynym wyjściem dla Ciebie!

Warto zapamiętać jedno z wielu przesłań tej książki: to, iż nie posiadasz pieniędzy albo wszystko możesz stracić niczego nie przekreśla. Zmusza do prędkiej reakcji i do bycia PRZEDSIĘBIORCZYM. Świadomość tego to pierwszy krok do sporych zmian, bo „siła upadku jest sposobem myślenia!".

Podejmiesz to ryzyko?

O AUTORZE:

Daymond John, który teraz uważany jest za jednego z najkorzystniejszych przedsiębiorców w USA, zaczynał od sprzedawania t-shirtów z bagażnika swojego samochodu, a dzięki swemu hustlerskiemu podejściu do biznesu, a także wykorzystaniu przewagi, jaką jest siła upadku, o której pisze, stworzył biznesową potęgę. Jego firma ubrań FUBU znana jest na całym świcie, a w mnóstwo innych projektów inwestuje jako jeden z jurorów najistotniej znanego programu biznesowego w USA o nazwie Shark Tank.

Daymond John przeszedł długą drogę od przekształcenia początkowych 40 dolarów swojego budżetu w FUBU w wartą teraz 6 miliardów firmę, która stała się jednym z głównych graczy na rynku mody. Pomimo swoich sukcesów nie osiadł na laurach i nadal demonstruje wszystkim, że jest przedsiębiorcą w każdym znaczeniu tego słowa. Oprócz bycia pionierem w branży mody i jednym z jurorów w telewizyjnym programie biznesowym Shark Tank jest takżea autorem bestsellerów New York Timesa i wyjątkowo rozchwytywanym mówcą motywacyjnym. Prezydent Barack Obama mianował go Prezydenckim Ambasadorem Przedsiębiorczości na Świecie.

Daymond jest autorem trzech bestsellerowych książek, w tym „Display of power, The brand within", a także „Siły przedsiębiorczości, siły upadku". Jako światowej sławy guru marketingu i brandingu, Daymond jest laureatem wielu prestiżowych nagród, m.in. Marketer Roku Brandweek, Przedsiębiorca Roku NAACP, Advertising Age Marketer Roku Ernst & Young.

SIŁA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, SIŁA UPADKU Daymonda Johna to ponad 270 stron pełnych konkretnych przykładów i treści na temat tego, czym są obie te siły.

Ta książka da Ci dużo cennych lekcji biznesu od amerykańskiego milionera Daymonda Johna m.in.: Lekcja 1

Im masz mniej zasobów, tym jesteś bardziej zwrotny. Masz dużo – ciężej jest Ci się poruszać, ciężej skręcać, ciężej jest dowozić efekty. Dlaczego? Bo masz zbyt spore obciążenia. Znikome zasoby, niewiele znaczące narzędzia – większa zwrotność. I dotyczy to jednocześnie niedużego, jak i obszernego. Rozrastasz się – uważaj, wpadniesz w pułapkę, a może nie? Może się wywrócisz? Może rozwiniesz? Ja i Daymond John rekomendujemy -> działaj ostrożnie, na minimalnych kosztach i zwróć uwagę, gdy rośniesz, gdy robisz się ociężały, opasły – robisz się niedużo zwrotny.

Lekcja 2

Każdy może rozpocząć biznes i nie potrzebuje do tego na start nic oprócz właśnie, czego? Motywacji, akcji, ognia w dupie (trzeba tak to nazwać) i powera do tego, by ten cel realizować. Jaka będzie tego cena? Ogromna! Jeśli jesteś w stanie ją zaakceptować, to Ci się uda. Jak nie, Daymond John mówi, żebyś lepiej nie zaczynał. Ja jednakowo mówię. Jeśli boisz się zapłacić cenę przedsiębiorczości, czyli bycia niewyspanym, bycia niezadowolonym, bycia styranym, bycia pomiędzy klientem a dostawcą, bycia w całym tym kotle ofiarą (na początku przynajmniej), nie bierz się za biznes, ale nie mów,Ci trzeba pieniędzy, aby go rozpocząć.

Lekcja 3

Robić zasobami, które już masz! Nie skupiaj się na tym, czego nie masz - skupiaj się na tym, co masz dzisiaj, tu i teraz, i to właśnie wykorzystuj,kreować swoje przewagi konkurencyjne. Wiem to brzmi naiwnie, brzmi to banalnie, lecz pytanie czy tak właśnie jest, czy nie? Nie szukaj zasobów. Skup się na tym, co masz tu i teraz, i za pomocą tego zbuduj swój biznesowy wehikuł. Daymond John i ja. Dlaczego jesteśmy w bluzie? Dlaczego on sprzedawał bluzy ze swoimi kumplami z bagażnika pod stadionem? Bo tak zaczynaliśmy. Ta bluza nie jest przypadkowa. Ta bluza jest po to, żeby pokazać Ci iż muszki, koszule są na później. Na początku jest zapierdziel i handlowanie książkami, bluzami, t-shirtami pod stadionem. Nie ma stadionu? To jedź tam, gdzie jest stadion. Ale rozpocznij z tym, co masz w bagażniku swego samochodu.

Lekcja 4

Wydaje Ci się,Ci trzeba wiedzy, doświadczeń, czegoś więcej. Nie prawda! wyłącznie więcej robienia dzisiaj, tu i teraz. On to zrobił, ja tak robię, również tak możesz zrobić. Co znaczy więcej robienia? Więcej robienia oznacza 10% czasu się uczę, 90% czasu robię. Odwrotnie masz? Zmień proporcje!

Lekcja 5

Łamanie schematu. Robienie tego samego w innym kontekście, w innej formie, w innym środowisku. Książka, Osman ten sam, inna bluza, inny strój – zupełnie inny odbiór. Można inaczej? Jasne! Jak się wyodrębnić? różnorakością, przeplataniem, kombinowaniem, zmienianiem, dopasowywaniem, patrzeniem co szokuje, co zadziwia. Jak ja jestem bez muszki - wszyscy pytają gdzie jest muszka? Jest cała bluza w muszki! W miejscach, w których są kupujący.

Lekcja 6

najlepsza rada ode mnie, od Daymonda i od Casey Neistata – nie słuchaj naszych porad. Udowodnij nam swym działaniem, iż to, co robisz jest produktywne i skuteczne. Napisz swoją książkę, zrób swego vloga, zrób swoje szkolenie, zrób swój biznes! Dlaczego? Wyniki mówią widocznie głośniej aniżeli strój, książki i autorytet.

Lekcja 7

Upadniesz. Na 100%. Nie ma innej możliwości. Pytanie tylko kiedy i jak błyskawicznie się z tego podniesiesz? tworząc swój biznes przygotuj się na to, że będą faile, upadki, trudności, lecz pamiętaj, że właśnie dzięki sile przedsiębiorczości i sile upadku, które są wspólną siłą dla każdego rozpoczynanego biznesu, będziesz w stanie sobie z tym poradzić. Nie możesz bazować na motywacji „I can do it!", „I can do it!", ale z drugiej strony nie możesz tego robić bez tej motywacji, że „You can do it!". Ale pytanie czy się motywujesz, inspirujesz i czy działasz. To jest ta różnica. „The power of broke" w oryginalnym tytule „Siła przedsiębiorczości, Siła upadku" w polskim tytule, to książka która prezentuje Ci, że możesz zrobić biznes nie posiadając nic. Niedużo tego demonstruje Ci pułapki w jakie z pewnością wpadasz albo wpadniesz, posiadając szczególnie obfity biznes. Więc jeśli nie masz biznesu, łap tę książkę. Może ta książka wybije Ci z głowy robienie biznesu? Masz swój biznes? Jesteś prezesem, właścicielem, masz milion pracowników – tym bardziej Ci potrzeba tej książki. Zobaczysz jak łatwo jest popełniać błędy, będąc na szczycie.


sprawdź POZOSTAŁE NASZE BIZNESOWE POZYCJE TUTAJ!


Inni piszą o książce "Siła przedsiębiorczości, siła upadku":

Jednak większość osób czytająca takie książki, zwraca uwagę na coś zbyt oczywistego. Każdy szuka podobieństw w podejściu tych ludzi sukcesu. Ciężka praca, pomysłowość i podejmowanie ryzyka, to z całą pewnością ważne parametry przedsiębiorcy. Jednak w każdej z tych historii jest coś ważniejszego.

Każda z tych osób działa na swój sposób inaczej. Podobieństwa znajdziemy w tym, co jest podstawą. Podobieństwa to lekcja obowiązkowa dla każdego. Jednak prawdziwy sukces możesz odnieść jedynie wtedy, kiedy odszukasz to, co akcentuje Cię z tłumu. Jeżeli ciągle będziesz robił wyłącznie to co należy robić, możesz być jedynie przeciętny.

- Patryk Wójcik, psycholog, coach i trener rozwoju osobistego, fragment z lubimyczytać.pl



Poszukałem w internecie jego obecna ofertę i jestem w szoku, iż można zarobić tak pokaźne pieniądze posiadając tak słabą ofertę. Co prawda John przyznaje, ze poszli na ustępstwa w prezentowanym stylu po to aby stać się masową marką, i wejść do sieci sklepów, ale to tym gorzej, bo jak kiepscy musieli być wcześniej skoro ich kolekcje nie mogły być sprzedawane w sieciach... To moje negatywne odkrycie nie wpływa negatywnie na opinię o książce, przeciwnie czyni ja bardziej wartościową, gdyż jest w niej historia kiepskiego towaru, który dzięki sili przedsiębiorczości uczynił jej właściciela bogatym. Jeśli John zdobył fortunę sprzedając kiepskie ciuchy to tym bardziej jego metody działania są dla nas atrakcyjne. Pomyśl do czego John doszedłby sprzedając porządne ciuchy?

-fragment z bloga czycaty.blogspot.pl


Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.