To jedyna taka książka o sprzedaży, w której dostajesz 100 pomysłów, narzędzi i strategii, żeby w swym biznesie sprzedawać więcej.
Ta książka jest Twoim kodem PIN do klienckiego-bankomatu, z którego za każdym razem, gdy tylko będziesz tego potrzebował, będziesz mógł wyjmować z niego pieniądze.
Przekonaj się, że zysk z utrzymania klientów może być dużo pokaźniejszy aniżeli z bezustannego inwestowania w pozyskiwanie nowych. Na zbudowanie dozgonnej lojalności każdego klienta masz 100 dni. W książce dostajesz szczegółowy przepis, co solidnie robić na każdym etapie relacji z klientem.
Razem z książką dostajesz kilkadziesiąt bonusowych nagrań video!
informacje o dostępie do nich znajdziesz w książce.
Książka ta powstała po to, by dać Ci narzędzia i strategie, których wdrożenie wzniesie Twój biznes na wyższy poziom. Stworzyliśmy ją w taki sposób, by zebrać w jednym miejscu solidnE i praktycznE rekomendacje, które będziesz mógł – bez cienia wątpliwości – zaimplementować w swojej firmie.
Dzięki "Sprzedawaj Więcej" zwiększysz swoje umiejętności sprzedaży w takich obszarach jak:- internet
- eventy
- sprzedaż bezpośrednia
Nie jest to książka o marketingu, nie jest to nawet książka o biznesie. "Sprzedawaj Więcej" to pakiet narzędzi gotowych do wykorzystania. Ich wdrożenie jest realne poprzez każdego, bez znaczenia jak bardzo nowoczesnym albo początkującym przedsiębiorcą jesteś. Napisaliśmy ją w taki sposób, żeby dać Ci możliwość otwarcia jej na dowolnym rozdziale i zaimplementowania danej strategii do Twojego biznesu NATYCHMIAST. Hasłem naszego wydawnictwa jest „Czytaj i działaj", dlatego prosimy, abyś po zapoznaniu się z 1-2-3 strategiami od razu przystąpił do działania.
Zapewne będzie ciekawiło Cię, co jest w kolejnych rozdziałach. Jednak im więcej i dłużej będziesz czytał bez wcześniejszego wdrożenia, tym bardziej spadają szansę na to, że naprawdę dany pomysł wdrożysz. Testowaliśmy to wielokrotnie wśród uczestników naszych szkoleń i webinarów - statystyki pokazują jedno: im szybciej przystąpisz do wdrożenia DOWOLNEJ strategii, tym szybciej zrealizujesz swoje cele biznesowo-marketingowe. Na końcu każdego rozdziału jest puste pole. Chcemy, abyś wpisał w nie skrupulatną datę, kiedy zamierzasz zrealizować daną strategię.
W książce odszukasz sposoby i strategie, które pokażą Ci jak możesz sprzedawać więcej za pomocą:- mediów społecznościowych
- mechanizmów internetowych
- klasycznej sprzedaży bezpośredniej
- kreatywnych sposobów na sprzedaż
- poprawniania rzeczy, które do tej pory źle robiłeś
- poprawienia wydajności tego, jak i komu sprzedawałeś dotychczas
- nastawienia, które sprawi, że Twoi obecni konsumenci kupią... Więcej
Kamila Kruk o książce „Sprzedawaj więcej. 100 sprawdzonych strategii."
Pamiętaj: nie wystarczy wiedzieć, przede wszystkim trzeba DZIAŁAĆ!
Marcin Osman o książce „Sprzedawaj więcej. 100 sprawdzonych strategii."
Pewnie to znasz: chodzisz na szkolenia, czytasz coraz więcej książek o biznesie, oglądasz filmiki, słuchasz rad innych. Znasz to? Jeśli tak, to znasz w dodatku uczucie rozczarowania tym, iż większość tych narzędzi nie działa. Pomysłowe strategie? poprawnie je mieć, ale czasem można przekombinować. A nasza książka podpowie Ci, jak korzystać w biznesie z prostych sposobów, które poprzez wielu ludzi są pomijane. A przecież Twój sukces nad wyraz często tkwi w szczegółach!
Gdy już wdrożysz dany pomysł, odezwij się do nas na maila i pochwal wynikami Twojego działania!:) Koniec gadania, bierzemy się do roboty, go, go, go!:) Kamila Kruk & Marcin Osman
W książce wynajdziesz także bonusowe narzędzia sprzedaży naszych wyśmienitych przedsiębiorczych przyjaciół:
"Mam dla ciebie dobrą wiadomość: nikt nie urodził się wybitnym sprzedawcą, nie istnieje coś takiego jak gen sprzedawcy".
– Karol Froń autor książki 100 taktycznych zasad sprzedaży.
„Gdy realizujesz zlecenie za zleceniem, możesz popaść w wir „taśmowego przerabiania" klientów. Nie dopuść jednak nigdy, by ktokolwiek,z kim pracujesz, poczuł się jak „kolejny numerek".
– Agata Jakuszko-Sobocka sketchnoterka, www.drawthewords.pl
„Pomyśl na chwilę o branży gier, zwłaszcza tych komputerowych. Pomyśl o wszelkich grach i graczach spędzających długie godziny przed ekranami. ( ) A teraz uświadom sobie, iż to nie są tylko gracze. To konsumenci. A gra nie jest tylko zabawką. Jest biznesem!"
– Grzegorz Olifirowicz autor książki Gamifikacja, www.tworzegry.pl
„Przeprowadzono sporo badań i udowodniono naukowo,szczególnie błyskawicznie oceniamy ludzi po tym, jak wyglądają, zanim jeszcze cokolwiek powiedzą. ( ) Nie chodzi o to, by sam wasz ubiór coś sprzedawał, ale by wasz wizerunek nie przeszkadzał wam w procesie sprzedaży".
– Michael Frąckowiak właściciel i kreator stylowej producenta Men’s finest, mensfinest.co.uk