firma, czyli wszystko co masz
Autor tej książki napisał ją, bo prosili o to współpracownicy, konsumenci i szkoleniowcy. Sam pracował z markami przez dwadzieścia lat. Energicznie chłonął wiedzę studiując, czytając setki książek, uczestnicząc w dziesiątkach sympozjów, rozmawiając z wybitnymi praktykami tematu. Szefował działom marketingu i sprzedaży, generujeł i wdrażał rynkowe strategie, doradzał klientom w zakresie kreowania i prowadzenia marek. Budował od podstaw nowe brandy i rewitalizował istniejące. Odniósł na tym polu sporo sukcesów. Doszedł do jednego wniosku:
Marketing jest prosty!
Zasady sztuki marketingu opanować można dosyć szybko i nie warto tracić życia na odkrywanie na nowo tego, co wymyślili menedżerowie przed nami. Wystarczy sięgnąć po książkę Jacka Szczepańskiego. Pomoże Ci ona zrozumieć, czym jest oraz zależności pomiędzy nią, a rynkiem na którym jest ona obecna. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie adekwatnej strategii obecności producenta na rynku. Innymi słowy ? dostarczy na tyle kompletnej wiedzy z zakresu brand marketingu, być był gotów do podejmowania decyzji. Czy będą to decyzje właściwe? To zależy już od Ciebie...
Naprawdę skomplikowane jest podejmowanie właściwych wyborów...
Autor tej książki napisał ją, bo prosili o to współpracownicy, konsumenci i szkoleniowcy. Sam pracował z markami przez dwadzieścia lat. Energicznie chłonął wiedzę studiując, czytając setki książek, uczestnicząc w dziesiątkach sympozjów, rozmawiając z wybitnymi praktykami tematu. Szefował działom marketingu i sprzedaży, generujeł i wdrażał rynkowe strategie, doradzał klientom w zakresie kreowania i prowadzenia marek. Budował od podstaw nowe brandy i rewitalizował istniejące. Odniósł na tym polu sporo sukcesów. Doszedł do jednego wniosku:
Marketing jest prosty!
Zasady sztuki marketingu opanować można dosyć szybko i nie warto tracić życia na odkrywanie na nowo tego, co wymyślili menedżerowie przed nami. Wystarczy sięgnąć po książkę Jacka Szczepańskiego. Pomoże Ci ona zrozumieć, czym jest oraz zależności pomiędzy nią, a rynkiem na którym jest ona obecna. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie adekwatnej strategii obecności producenta na rynku. Innymi słowy ? dostarczy na tyle kompletnej wiedzy z zakresu brand marketingu, być był gotów do podejmowania decyzji. Czy będą to decyzje właściwe? To zależy już od Ciebie...
Naprawdę skomplikowane jest podejmowanie właściwych wyborów...