Menu

W market[r]ingu - Gary Vaynerchuk (nowe wydanie)

Cechy produktu
  • ISBN 9788395184499 
Opis

nowe wydanie 2019!

Książka kompas

„W marketringu" to książka kompas, przy pomocy którego znajdziesz się w przestrzeni sprawdzonych strategii marketingowych w mediach społecznościowych! Media społecznościowe porównane do boksu, a przestrzeń, w której się budują do ringu - takie odważne metafory wynajdziesz w książce znanego z pewności siebie, charyzmatycznego Gary'ego Vaynerchuka - guru w dziedzinie mediów społecznościowych.

Z książki "W marketRingu dowiesz się:":
  • jak komunikować się z klientem za pośrednictwem mediów społecznościowych
  • jak wytwarzać w mediach wartościowy przekaz, który przyciągnie uwagę klienta
  • teoretyczne aspekty dotyczące zjawiska social mediów i tego jak wpływają na nasze życie
  • jak praktycznie działa mocna firma na platformach marketingowych.

Tą pozycję książkową możesz traktować jako formę szkolenia z zakresu budowania dialogu z klientem niezależnie od tego na jakiej platformie społecznościowej zamierzasz działać w swoim biznesie.

5 lekcji od Gary'ego Vaynerchuka:
  • Zależy mi - przyciągam do siebie masę ludzi - ale nie dlatego, iż jestem ekstrawertykiem, jestem najkorzystniejszy lub emanuję charyzmą. Przyciągam ich bo mi zależy
  • Poznaj swoją markę osobistą - musisz zrozumieć swoje własne DNA. Nie rób czegoś bo ja to robię, Steve Jobs czy Mark Cuban. Poznaj swoją producenta osobistą i bądź jej wierny
  • Biznes to maraton - kiedy słyszę pytanie o stopniu zwrotu z inwestycji z Mediów Społecznościowych wiem dlaczego tak niemało firm upada. Większość firm nie nastawia się na przebycie biznesowego maratonu. Oni nastawiają się na sprint. Nie zajmują się lifetime value czy zatrzymaniem klientów. Zajmują ich krótkoterminowe cele
  • Dalekowzroczny lider - media Społecznościowe wymagają od biznesowych liderów, aby zaczęli patrzeć na sprawy jak właściciele małych sklepów. To oznacza przyjęcie pozycji długoterminowej i unikania krótkoterminowych puków odniesienia do pomiaru biznesowych postępów. To wiąże się bezpośrednio z pokazaniem osobowości, serca i duszy ludzi którzy kierują biznesem na każdym poziomie
  • marka dojrzewa w czasie, jak małżeństwo - więź jaką czujesz do swego współmałżonka po latach jest inna niżeli jak spotkaliście się po raz pierwszy. Zauroczenie i nowość zamienia się w komfort i głębie

Wszystkie książki Garyego wynajdziesz tutaj

Opinie - 0 opinii + Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.