Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach niedużych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA.
"Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch demonstruje swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak wyraźną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną kwestią jest kultura marki, otwartość na głosy niosące świeże pomysły, które artykułują ludzie na najróżniejszych szczeblach w firmie, jak niezwykle per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych.
Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, mieści rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie stosownej pracy po osiąganie równowagi między pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się doskonale czyta. Nadzwyczajnie napisana (spora zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, lecz i filozoficznych rozważań.
Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie użyteczne rozwiązania problemów, które świetnie wpływającą na zmianę nastawienia.
Tytuł oryginału: Winning
ISBN: 8388931717
Kod paskowy: 9788388931710
Autorzy: Welch Jack, Welch Suzy
Tłumaczenie: Schmidtke Rafał, Bakalarz Dariusz
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 21384
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 400
Oprawa: Twarda z obwolutą
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 38
Waga: 0.83
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
"Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch demonstruje swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak wyraźną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną kwestią jest kultura marki, otwartość na głosy niosące świeże pomysły, które artykułują ludzie na najróżniejszych szczeblach w firmie, jak niezwykle per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych.
Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, mieści rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie stosownej pracy po osiąganie równowagi między pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się doskonale czyta. Nadzwyczajnie napisana (spora zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, lecz i filozoficznych rozważań.
Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie użyteczne rozwiązania problemów, które świetnie wpływającą na zmianę nastawienia.
Tytuł oryginału: Winning
ISBN: 8388931717
Kod paskowy: 9788388931710
Autorzy: Welch Jack, Welch Suzy
Tłumaczenie: Schmidtke Rafał, Bakalarz Dariusz
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 21384
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 400
Oprawa: Twarda z obwolutą
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 38
Waga: 0.83
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka