Zarządzanie pracą ma stworzyć warunki do realizacji zadań na oczekiwanym poziomie i w określonym czasie. Menedżer powinien zatem doprowadzić do powstania właściwych proporcji w procesie pracy, dobrać i rozmieścić w nim ludzi, a także tak zaplanować ich działania, aby realizacja tego procesu była możliwa przy najmniejszych nakładach środków rzeczowych i pracy żywej oraz zaspokoiła wymogi pracowników. Tym zagadnieniom poświęcone jest niniejsze opracowanie. Przedstawia ono przedsiębiorstwo jako system pracy, w którym poszczególne komponenty odpowiadają za skuteczne funkcjonowanie całości. Określa zadania i funkcje ludzi w systemie pracy oraz stawiane im wymagania. Akcentuje szczególną rolę kierowników w osiąganiu sukcesów w pracy. Publikacja zaadresowana jest do osób zajmujących kierownicze stanowiska, zarządzających pracą zespołu. Może również być wykorzystana jako pomoc dydaktyczna dla studentów kierunków organizacji i zarządzania.
Jak dowiedzieć się tego, co najważniejsze o urządzaniu wnętrz, jednocześnie nie wydając pieniędzy na porady projektantów? W internecie dostępnych jest wiele porad o kompozycjach czy różnorodnych stylach, ale to nie...
Ludzie uwielbiają się bać i od zawsze są ciekawi tego, czego nie potrafią zrozumieć. Zjawiska paranormalne to interesujący temat, pełen tajemnic, sekretów i niezrozumiałych zdarzeń. Niektóre są pokazane na filmach,...