prawidłowe zarządzanie oznacza pokazanie przeciętnym ludziom, jak wykonywać pracę najlepszych.
John D. Rockefeller
Zarządzanie zaangażowaniem pracowników to takie słowo klucz, które co jakiś czas jak bumerang powraca w każdej organizacji. Nad wyraz w okresie prosperity sposoby na rozszerzenie zaangażowania pracowników wzbudzają zainteresowanie zarządu, niepokój menedżerów i panikę działu HR. Przeprowadza się analizy, zwołuje zebrania kadry zarządzającej, zatrudnia zewnętrzną producenta, która ma podnieść morale i zwiększyć motywację, organizuje kilka szkoleń i... Cisza. Przychodzi kryzys, obroty spadają, temat umiera śmiercią naturalną. Aż do momentu, kiedy znów ktoś zauważa, iż pracownicy są ważni.
Czy zatem zaangażowanie pracowników w udoskonalone, skuteczniejsze wykonywanie powierzonych zadań to tylko mrzonka? Czy należy na nie machnąć ręką i robić swoje? Oczywiście, iż nie! Prawda jest taka, iż potencjał do zwiększenia entuzjazmu pracowników bez jakichkolwiek nakładów finansowych w większości firm jest solidny! Ludzie na ogół chcą lepiej pracować. Problem leży gdzie indziej. Jest nim brak stosownego podejścia wśród menedżerów. A przecież podstawowym zadaniem menedżera jest umiejętność motywowania podwładnych. Tylko dzięki temu marka będzie w stanie rozwijać się, a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów i wyjść z nich zwycięsko.
Artur Żurek jest doradcą, interim managerem i coachem specjalizującym się w zarządzaniu zmianą, a także w zagadnieniach związanych z kulturą korporacyjną i zaangażowaniem pracowników. Doradza zarządom firm w Polsce i Rosji, na Ukrainie i Bliskim Wschodzie. Zanim rozpoczął własną praktykę (TMC Artur Żurek), poprzez ponad 25 lat zdobywał doświadczenie zawodowe na stanowiskach zarządczych w bankach (Bank BPH SA, BRE Bank SA), firmach IT i telekomunikacyjnej, a także na wysokich stanowiskach w firmach doradczych (KPMG, Boston Consulting Group, Spencer Stuart). Z wykształcenia jest psychologiem i ekonomistą. Zaangażowaniem pracowników zajmował się równocześnie z pozycji szefa zasobów ludzkich, jak i konsultanta.
Autorzy: Artur Żurek
Data premiery: 2015-05-13
EAN: 9788328304703
Format: 14x20,8 cm
ilość stron: 176
ISBN: 9788328304703
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2015
Wydawnictwo: One Press / Helion
John D. Rockefeller
Zarządzanie zaangażowaniem pracowników to takie słowo klucz, które co jakiś czas jak bumerang powraca w każdej organizacji. Nad wyraz w okresie prosperity sposoby na rozszerzenie zaangażowania pracowników wzbudzają zainteresowanie zarządu, niepokój menedżerów i panikę działu HR. Przeprowadza się analizy, zwołuje zebrania kadry zarządzającej, zatrudnia zewnętrzną producenta, która ma podnieść morale i zwiększyć motywację, organizuje kilka szkoleń i... Cisza. Przychodzi kryzys, obroty spadają, temat umiera śmiercią naturalną. Aż do momentu, kiedy znów ktoś zauważa, iż pracownicy są ważni.
Czy zatem zaangażowanie pracowników w udoskonalone, skuteczniejsze wykonywanie powierzonych zadań to tylko mrzonka? Czy należy na nie machnąć ręką i robić swoje? Oczywiście, iż nie! Prawda jest taka, iż potencjał do zwiększenia entuzjazmu pracowników bez jakichkolwiek nakładów finansowych w większości firm jest solidny! Ludzie na ogół chcą lepiej pracować. Problem leży gdzie indziej. Jest nim brak stosownego podejścia wśród menedżerów. A przecież podstawowym zadaniem menedżera jest umiejętność motywowania podwładnych. Tylko dzięki temu marka będzie w stanie rozwijać się, a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów i wyjść z nich zwycięsko.
Artur Żurek jest doradcą, interim managerem i coachem specjalizującym się w zarządzaniu zmianą, a także w zagadnieniach związanych z kulturą korporacyjną i zaangażowaniem pracowników. Doradza zarządom firm w Polsce i Rosji, na Ukrainie i Bliskim Wschodzie. Zanim rozpoczął własną praktykę (TMC Artur Żurek), poprzez ponad 25 lat zdobywał doświadczenie zawodowe na stanowiskach zarządczych w bankach (Bank BPH SA, BRE Bank SA), firmach IT i telekomunikacyjnej, a także na wysokich stanowiskach w firmach doradczych (KPMG, Boston Consulting Group, Spencer Stuart). Z wykształcenia jest psychologiem i ekonomistą. Zaangażowaniem pracowników zajmował się równocześnie z pozycji szefa zasobów ludzkich, jak i konsultanta.
Autorzy: Artur Żurek
Data premiery: 2015-05-13
EAN: 9788328304703
Format: 14x20,8 cm
ilość stron: 176
ISBN: 9788328304703
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2015
Wydawnictwo: One Press / Helion