Menu

Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia - (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788328331211 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Meghan Casey 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 230 
  • Rok wydania 2017 

Opis

Strategia zarządzania treścią zezwala na przekazywanie optymalnych treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia rozmaitych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw. Przemyślana strategia jest niezwykle cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji - to jasne dla każdego, kto miał do czynienia z kiepsko opracowanymi, nieuporządkowanymi i właściwie bezużytecznymi publikacjami. Na szczęście adekwatnego zarządzania treścią można się nauczyć. Trzymasz w ręku wspaniały przewodnik, który pokaże Ci, jak samodzielnie opracować strategię zarządzania treścią. Po tej lekturze zaczniesz szybko czerpać niezbędne informacje ze statystyk strony i testów użytkowników. Dowiesz się, jak zdiagnozować przyczyny problemów z materiałami do publikacji. Skutecznie przygotujesz się do tworzenia udoskonalonych treści i zobaczysz, jak i komu można je przekazywać. W tej książce opisano mnóstwo służących do tego narzędzi. Do Ciebie należy dobór, które z nich warto wykorzystać lub dostosować do Twoich niepowtarzalnych potrzeb! Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
  • korzyści z przyjęcia właściwej strategii zarządzania treścią
  • metody diagnozowania popełnianych błędów
  • metody współdziałania z otoczeniem biznesowym podczas określania najlepszej strategii
  • tworzenie strategii i planowanie mierników jej wydajności
  • skuteczne wdrażanie strategii
Udostępniane treści to zasób strategiczny. I tak również nimi zarządzaj! Meghan Casey - jest ekspertką w dziedzinie zarządzania treścią. Zagadnieniami związanymi z przekazem i komunikacją zawodowo interesuje się od 1996 roku, od lat zajmuje się także strategią zarządzania treścią w agencji reklamowej Brain Traffic. Pomaga klientom w rozwiązywaniu trudnych problemów związanych z publikacją treści w internecie. Jest znaną i uznaną trenerką w tej dziedzinie i nieraz wygłasza prelekcje na rozmaitych konferencjach.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.