Najlepsze książki o marketingu, które trzeba znać

Książki o marketingu, które powinien znać każdy w branży. Czy to student, czy wykształcony marketingowiec. Każdy powinien zapoznać się z omawianą przez nas twórczością. Czytaj i zyskaj, poszerzaj stale wiedzę, aby być najlepszy w branży. Dzięki tym książkom marketing, reklama i sprzedaż nie będą mieć przed Tobą żadnych sekretów.

„Nowe zasady marketingu i PR” Scott David Meerman – zasady rządzące wirtualnym światem marketingu

Książka „Nowe zasady marketingu i PR” napisana przez Scotta Davida Meermana to zbiór zasad rządzących światem marketingu. W głównej mierze chodzi o ten nowoczesny, wirtualny świat, w którym na stałe zagościł marketing. Opis globalizacji, komunikacji, tradycyjnego marketingu i znanych od lat zasad public relations. Wszystko opisane tak, aby pozwolić odbiorcy być na bieżąco ze zmieniającym się światem. Książka ta nie przestała być aktualna nawet mimo pandemii, która w dużej mierze zmieniła rynek marketingu i sposób utrzymywanie kontaktów między ludźmi. Scott David Meerman porusza tematy organizacji, stowarzyszeń charytatywnych i małych przedsiębiorców, którzy chcą osiągnąć sukces. Każdy w tej książce znajdzie coś dla siebie.

„Nowe zasady marketingu i PR” Scott David Meerman to przede wszystkim lektura dla tych, którzy chcą dowiedzieć się jak działać w obecnym świecie. Nie szukają inspiracji i kreatywnych pomysłów, a logicznego myślenia popartego dowodami i badaniami. Dzięki tej książce można zdobyć wiele ważnych informacji o wykorzystaniu blogów, nabywaniu klientów, tworzeniu stron internetowych oraz planów marketingowych.

„Zakamarki marki” Paweł Tkaczyk – o tworzeniu strategii, identyfikacji wizualnej i planie

Książka „Zakamarki marki” to zbiór praktycznych porad uzupełniony o aktualną wiedzę. Paweł Tkaczyk to absolutny guru polskiego marketingu. Jego książka zabiera wszelkie najważniejsze informacje dotyczące polskiego i światowego marketingu. Dzięki niej można zdobyć wiedzę o budowie firmy i tworzeniu marketingu od podstaw. W książce „Zakamarki marki” zostały poruszone bardzo ważne elementy budowy marketingu każdej marki, takie jak strategia, identyfikacja wizualna i kontakt z klientem. To pozycja, której nie powinien omijać nikt, kto chce być kimś w marketingu.

„Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw” Grzegorz Miłkowski – nowoczesne, konkretne podejście do marketingu

Grzegorz Miłkowski to człowiek, który skupia się na content marketingu. Pokazuje go jako podstawę działania w obecnych czasach. Dzięki jego książce można dowiedzieć się o tym, co dają regularnie publikowane posty, jakie korzyści można z nich osiągać i jak wpływają na całą markę. Taki tym marketingu przyciąga ludzi na różne sposoby. Między innymi wspiera wyszukiwanie marki w sieci. Grzegorz Miłkowski w książce „Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw” zwraca również szczególną uwagę na sposób podawania treści. Podkreśla siłę słów kluczowych, które pojawiają się na blogach, we wpisach czy postach. To jednak tylko kilka z wielu książek, które opowiadają o marketingu czy biznesie. Każda z nich dostarcza wiele wartościowej wiedzy i pomysłów na rozwijanie marketingu i podejścia do klientów.