Prezentacja najlepszych central telefonicznych

Centrale telefoniczne to świetny system komunikacji, który umożliwia komunikację wewnętrzną czy też zewnętrzną klientów z firmą. Działanie centrali to między innymi właściwie przekierowywanie rozmów, które zapewnia brak kolejek i sprawne załatwianie określonych prac. Czym tak naprawdę jest centrala i która jest najlepsza? Przeczytaj i dowiedz się wszystkiego, co najważniejsze.

Działanie centrali i sposoby wykorzystywania

Całość warto zacząć od definicji centrali telefonicznej, ponieważ nie jest to tak proste, jak może się wydawać. Większości centrala kojarzy się z miejscem, do którego się dzwoni, aby załatwić jakąś sprawę. Tak naprawdę jednak centrala telefoniczna to urządzenie, które stanowi centralny punkt sieci telefonicznej danej instytucji bądź firmy. Dzięki centrali można połączyć różne sieci, np. wewnętrzną z różnymi liniami centrali telefonicznych operatorów. Taka dobrze zaprojektowana centrala telefoniczna zapewnia sprawne kierowanie ruchem. Dzięki niej bezpieczna jest komunikacja pomiędzy pracownikami firmy, osobami kierującymi całym przedsiębiorstwem i instytucją, jak i między firmą a klientami. 

Ogromnym plusem centrali jest szybkość działania. Dzięki niej nie trzeba zatrudniać osobno ludzi kontrolujących linie i powody kontaktu. Nowoczesne centrale łączą bezpośrednio z liniami, do których jest sprawa. Dodatkowo umożliwiają zapisywanie rozmów, tworzenie numeracji wewnętrznych, realizowanie zapowiedzi głosowych i powstawanie kolejek dzwoniących. Świetnie sprawdzają się w call center oraz obsłudze klienta.

Prima NANO

Wybór centrali to nie zakup nowego smartfona. Aby dobrze wybrać centralę telefoniczną, należy rozejrzeć się, poszukać informacji i opinii. Jedna z najlepszych centrali telefonicznych na rynku to pod nazwą Prima NANO. W cenie około 600/700 zł otrzymuje się zaawansowane urządzenie, które można praktycznie w pełni dostosować do swoich potrzeb. Ma ono bowiem modułową konstrukcję, z minimalną konfiguracją bazową. Dzięki takiemu ustawieniu można przygotować ją tak, aby spełniania najważniejsze funkcje dla przedsiębiorstwa. Prima NANO umożliwia nagrywanie rozmów, używanie poczty głosowej, wysyłanie i odbieranie SMS-ów czy też tanie rozmowy w różnych sieciach komórkowych.

ITS-0206 SLICAN 2LM/6LW VoIP

Kolejna centrala telefoniczna za niewiele ponad 600 zł. ITS-0206 SLICAN 2LM/6LW VoIP to model, który sprawdzi się świetnie w małych firmach czy instytucjach. Można do niego podłączyć nie tylko telefony, lecz także faksy oraz kable do sieci LAN. Dzięki niej można swobodnie przeglądać internet, zawieszać połączenia, tworzyć melodie dla oczekujących połączeń, korzystać z nagrywania rozmów, wysyłania i odbierania SMS-ów oraz tworzyć specjalne uprawnienia do połączeń wychodzących i przychodzących.

JBRX2

Znacznie wyższą kategorię cenową prezentuje centrala telefoniczna JBRX2. Za około 1600 zł otrzymać można centralę do rozbudowy do aż 720 linii wewnętrznych analogowych. Poza funkcjami, które posiadały opisywane wcześniej centrale telefoniczne, umożliwia nagrywanie, aż 30 rozmów jednocześnie.