Bom Duotone Silver HD Series Hybrid 2021
Jest kontynuacją najkorzystniejszych w swojej klasie bomów windsurfingowych na rynku.
Można byłoby pomyśleć, że w stosunku do bomów z sezonu 2019, zmieniły się tylko opcje kolorystyczne, jednak tak nie jest. Duotone nieprzerwanie ulepsza swoje produkty i tak jest jeszcze w tym przypadku. Nowy bom powiększoną sztywność o 30%!
Powstała Nowa zastrzeżona kombinacja okrągłej rury w przedniej części (siły trzymania działają skośnie w dół, więc jest sztywniejsza w tym miejscu) i owalnej sekcji tylnej (ciągnięcie żagla w poziomie, więc owalna rura jest sztywniejsza w tym miejscu). dzięki temu cały SILVER jest sztywniejszy o około 30%. W połączeniu z utwardzonym łukiem przednim daje to ogromną twardość i solidność.
Pozostałe cechy bomu z sezonu 2019, pozostały takie same.
Nowością w tych bomach.które odróżnia je od bomów North Sails jest zmniejszenie średnicy pałąków bomu w każdym rozmiarze o 0,5mm.Duotone zastosował inną koncepcję budowy pałąków. W przedniej swej części są one w pełni okrągłe jak było to w bomach od North Sails, jednak w swej tylnej części pałąki są delikatnie owalne. Dzięki takiemu rozwiązaniu bom stał się jeszcze bardziej nieelastyczny, a co z tego wynika,rozpiętość bomu ze 160-210cm zmieniła się na 160-220cm, zachowując jednocześnie niesamowitą gwarancje na bom od Duotone,bez żadnych warunków poprzez 2 lata, jednak w tej opcji gwarancja zostaje zachowana choćby na wygięcia, skrzywienia i wgniecenia bomu, które nigdy nie są akceptowane poprzez żadnego producenta,gdyż mogą one powstać tylko i wyłącznie z winy użytkownika.
Poniżej link do gwarancji:
https://www.duotonesports.com/windsurfing/more/ask-us/warranty-registration/
Bom od Duotone Silver Series jest bomem z wysokiej półki i jest to uniwersalny aluminiowy bom, do zastosowania w każdych warunkach.Bomy te,są przeznaczone w szczególności do freeride'u i freerace'u.
Podobnie jak w bomach z serii GOLD, bomy North Sails Silver wyprodukowane są przy użyciu BONDED.TECHNOLOGY (nie rozkłada się) i zaopatrzone są w najlżejszą głowicę na rynku- iFRONT 2.
Nok bomu wytworzony jest z aluminium, i składa się z jednej części. Właściwości takie jak regulacja FLEX i zmniejszona średnica rurek dają wyjątkowo wysoką sztywność, a także niesamowity komfort. Tegoroczne modele wykonano z nowego stopu aluminium HD 7075 który gwarantuje około 30% pokaźniejszą sztywność w stosunku do stopów klasycznych, na dodatek przednia część bomu poddana została hartowaniu dzięki temu jej sztywność wzrosła o 20%, a sama konstrukcja zyskała nad wyraz na wytrzymałości.
Możemy jeszcze napisać, iż stop aluminium 7075 jest używany do najdroższych modeli produkowanych obecnie rowerów, i, iż sam bom jest produkowany w Niemczech.
Poszczególne wymiary bomów z kolekcji SILVER posiadają jednostkowe wygięcia łuków aby lepiej pasowały do wszystkich rodzajów żagli. Obfity zakres regulacji, bezpieczeństwo i komfort oferuje zamek DOUBLE PIN LOCK. Dzięki niemu bom jest konkretnie zamknięty, a tuby się nie przekrzywiają.
wymiary do 200 cm są tworzone według nowej funkcjonalnej koncepcji "New School", która cechuje się tym, iż obie ręce są w identycznej odległości od środka żagla, co powoduje, że przednia ręka nie jest przeciążana. Powiększa to wygodę podczas pływania na halsie i w trakcie realizowania zwrotów - szczególnie dobrze spisuje się przy rufie na pełnej prędkości - po zwrocie bom praktycznie sam wpada w dłonie.
wytwarzane rozmiary/dane bomu:
Charakterystyka:
-Materiał: T7075 aluminium, Bom ma na wyposażeniu wkładkę SDM i RDM
-Front-end: Głowica typu iFRONT 2.0
-Tail-end: INSIDE,TAIL with Itail Wave Fitting-Nok bomu taklowany jest w zastrzeżonym systemie Loop-Loop-Go 2.0- jest to system zezwalający na absolutnie idealne ułożenie linki taklującej-sprawdź zdjęcia W GALERII.