kolekcja UCM6200 to rozciągliwa i produktywna centrala VoIP oparta na Asterisku. W niesłychanie korzystnej cenie oferuje usługi transmisji głosu, wideo i , a także usługi mobilne i zaawansowany interfejs internetowy umożliwiający zdalne zarządzanie. Rewelacyjna dla niepokaźnych i przeciętnych przedsiębiorstw, kompleksów mieszkalnych, szpitali, placówek handlowych i ośrodków zdrowia, kolekcja UCM6200 oferuje trzy modele, różniące się pod względem liczby portów FXO, liczby obsługiwanych użytkowników i liczby jednoczesnych połączeń.
Decydując się na centralę IP z kolekcji UCM, uwalniasz się na za każdym razem od opłat licencyjnych, a także opłat za uzupełniające funkcje i aktualizacje oprogramowania wewnętrznego. Centrala VoIP UCM to gotowe rozwiązanie proponujące niepokaźnym i średnim firmom funkcje biznesowe bez żadnych dodatkowych kosztów. Koszt całego sprzętu i oprogramowania jest wliczony w cenę zakupu.
Instalacja, konfiguracja i zarządzanie wymagają dosłownie kilku kliknięć przy użyciu nad wyraz prostego i instynktownego interfejsu użytkownika. Interfejs internetowy centrali VoIP proponuje funkcję Zero Configuration, umożliwiającą automatyczną konfigurację punktów końcowych, dzięki czemu stworzenie kompletnego systemu IP PBX zajmuje nie więcej niżeli kilka minut.
seria central VoIP UCM6200 posiada nowoczesny zestaw funkcji głosowych, dostępnych zwykle w systemach wdrażanych poprzez szerokie przedsiębiorstwa. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu, liczne funkcje połączeń i ochronę przy użyciu innowacyjnych algorytmów szyfrowania, dzięki temu stanowi znakomite rozwiązanie dla śladowych i przeciętnych firm troszczących się o prywatność połączeń głosowych.
Wspomagaj skuteczność dzięki połączeniom video w czasie rzeczywistym z klientami i pracownikami — seria central IP UCM6200 obsługuje połączenia video pomiędzy dowolnymi urządzeniami zgodnymi z protokołem SIP, takimi jak wideotelefony, kamery-wizjery, urządzenia do wideokonferencji czy kamery do monitoringu.
Centrala pozwala na monitorowanie zachowań użytkowników i rejestrację historii połączeń dzięki obsłudze szczegółowych raportów połączeń (CDR). Obsługuje ponadto książki telefoniczne LDAP (które mogą być konfigurowane poprzez PBX zamiast w każdym telefonie IP oddzielnie), pocztę głosową i przekierowanie faksów na adresy e-mail, a także automatyczne tworzenie kopii zapasowych systemu.
Platforma zezwala na ci dostęp do marki z każdego miejsca na świecie. Przy użyciu zgodnych aplikacji softphone można wykonywać i odbierać połączenia w firmowej sieci telefonicznej bezpośrednio na smartfonie, posiadać podgląd firmowych kamer monitoringu i otrzymywać powiadomienia niezależnie od miejsca pobytu.
Funkcjonalność
Decydując się na centralę IP z kolekcji UCM, uwalniasz się na za każdym razem od opłat licencyjnych, a także opłat za uzupełniające funkcje i aktualizacje oprogramowania wewnętrznego. Centrala VoIP UCM to gotowe rozwiązanie proponujące niepokaźnym i średnim firmom funkcje biznesowe bez żadnych dodatkowych kosztów. Koszt całego sprzętu i oprogramowania jest wliczony w cenę zakupu.
Instalacja, konfiguracja i zarządzanie wymagają dosłownie kilku kliknięć przy użyciu nad wyraz prostego i instynktownego interfejsu użytkownika. Interfejs internetowy centrali VoIP proponuje funkcję Zero Configuration, umożliwiającą automatyczną konfigurację punktów końcowych, dzięki czemu stworzenie kompletnego systemu IP PBX zajmuje nie więcej niżeli kilka minut.
seria central VoIP UCM6200 posiada nowoczesny zestaw funkcji głosowych, dostępnych zwykle w systemach wdrażanych poprzez szerokie przedsiębiorstwa. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu, liczne funkcje połączeń i ochronę przy użyciu innowacyjnych algorytmów szyfrowania, dzięki temu stanowi znakomite rozwiązanie dla śladowych i przeciętnych firm troszczących się o prywatność połączeń głosowych.
Wspomagaj skuteczność dzięki połączeniom video w czasie rzeczywistym z klientami i pracownikami — seria central IP UCM6200 obsługuje połączenia video pomiędzy dowolnymi urządzeniami zgodnymi z protokołem SIP, takimi jak wideotelefony, kamery-wizjery, urządzenia do wideokonferencji czy kamery do monitoringu.
Centrala pozwala na monitorowanie zachowań użytkowników i rejestrację historii połączeń dzięki obsłudze szczegółowych raportów połączeń (CDR). Obsługuje ponadto książki telefoniczne LDAP (które mogą być konfigurowane poprzez PBX zamiast w każdym telefonie IP oddzielnie), pocztę głosową i przekierowanie faksów na adresy e-mail, a także automatyczne tworzenie kopii zapasowych systemu.
Platforma zezwala na ci dostęp do marki z każdego miejsca na świecie. Przy użyciu zgodnych aplikacji softphone można wykonywać i odbierać połączenia w firmowej sieci telefonicznej bezpośrednio na smartfonie, posiadać podgląd firmowych kamer monitoringu i otrzymywać powiadomienia niezależnie od miejsca pobytu.
Funkcjonalność
- 30/45/100 jednoczesnych połączeń (UCM6202/04/08)
- 2/4/8 portów FXO (UCM6202/04/08)
- Mostki konferencyjne: 3 pokoje, 25 uczestników (UCM6202/04) lub 6 pokoi, 32 uczestników (UCM6208)
- 2 porty FXS
- Rejestracja 50 SIP trunków
- Obsługuje do 800 rejestracji punktów końcowych kont SIP (do 500 w UCM6202/04)
- samoczynne wykrywanie i konfiguracja telefonów IP w celu ułatwienia instalacji
- najlepsza osiągalna ochrona bezpieczeństwa z użyciem protokołów SRTP, TLS, i HTTPS ze sprzętowym akceleratorem szyfrowania
- 2 porty sieciowe w standardzie Gigabit ze zintegrowanym zaislaniem PoE Plus
- Port USB, slot karty SD
- Zintegrowany router NAT
- Do 5 stopni systemu IVR (interaktywnej obsługi dzwoniącego)
- Nagrywanie rozmów
- Kolejka Wywołań
- Raportowanie szczegółów połączenia
- dostosowywane funkcje głosu, w tym IVR/Asystent automatyczny z monitami głosowymi w wielu językach
- Zintegrowany katalog kontaktów LDAP
- Obsługa video po SIP (H.264, H.263, H.263+)
- Poczta głosowa na e-mail, faks na e-mail, email na faks