Ochrona serwisowa z DJI Care Refresh DJI Care Refresh to ochrona serwisowa Twojego drona, która zapewni Ci, za niewielką dodatkową opłatą, trzy wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu dwóch lat, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. W wyniku kolizji lub kontaktu artykułu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt. Komplet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona bądź w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału wideo do DJI. DJI Avata Dla dronów z kolekcji Avata koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 349 PLN. Koszt drugiej zamiany to 379 PLN. Koszt usługi Flyaway to 1 349 PLN.* *w sytuacji zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota zamiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut. Jak aktywować DJI Care Refresh 1. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active
2. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz informacje osoby aktywującej zestaw (imię i nazwisko, adres e-mail).
3. Pakiet Serwisowy zostanie aktywowany i samoczynnie przypisany do optymalnego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny! Istnieje ponadto możliwość przypisania DJI Care Refresh do artykułu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, przedstawiający stan urządzenia producentowi. Szczegółowe , a także przykładowy materiał video dostępne są pod adresem: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload. Gdy zdarzy się wypadek Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, iż zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, iż korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z podmiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent! 1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją,ma DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/podmiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź świeże części zamienne tzn. Gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony towar zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką. Przypadki objęte DJI Care Refresh Wykupując DJI Care Refresh ochraniasz swojego drona przed m.in. Upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. DJI Care Refresh obejmuje na dodatek wypadki wywołane z winy operatora.
2) Kradzieży lub porzucenia artykułu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich albo niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, ulepszaniem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
2. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz informacje osoby aktywującej zestaw (imię i nazwisko, adres e-mail).
3. Pakiet Serwisowy zostanie aktywowany i samoczynnie przypisany do optymalnego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny! Istnieje ponadto możliwość przypisania DJI Care Refresh do artykułu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, przedstawiający stan urządzenia producentowi. Szczegółowe , a także przykładowy materiał video dostępne są pod adresem: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload. Gdy zdarzy się wypadek Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, iż zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, iż korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z podmiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent! 1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją,ma DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/podmiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź świeże części zamienne tzn. Gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony towar zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką. Przypadki objęte DJI Care Refresh Wykupując DJI Care Refresh ochraniasz swojego drona przed m.in. Upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. DJI Care Refresh obejmuje na dodatek wypadki wywołane z winy operatora.
- Błąd użytkownika.
- Zakłócenie sygnału.
- Kolizja.
- Utopienie (Warunkiem skorzystania z ochrony jest dostarczenie wraku drona do centrum serwisowego producenta).
- Upadek.
2) Kradzieży lub porzucenia artykułu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich albo niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, ulepszaniem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.