Dźwignia hamulca tarczowego Shimano SLX BL-M7100 lewa, czarna
Dźwignia hamulca hydraulicznego Shimano z grupy model BL-M7100.
przeznaczona dla kolarzy MTB, Trail, XC i Enduro.
praktyczny zarys dźwigni z prowadzeniem przewodu olejowego wzdłuż pancerza przerzutki lepsze rozmieszczenie części na kierownicy.
Dźwignia lewa 2-palcowa, stworzona z trwałych materiałów, z możliwością regulacji położenia bez wykorzystania narzędzi ( Reach Adjust ).
Mechanizm Servo Wave wspomagający siłę hamowania.
Szybsza reakcja hamulca dzięki mniejszemu skokowi jałowemu to płynne hamowanie, które pozwala powiększyć koncentracje i radość z jazdy.
Wyprowadzone gniazdo odpowietrzające zniżyło wysokość zbiorniczka.
Łatwe odpowietrzanie przy pomocy lejka.
System konstrukcji manetek I-spec EV to obszerniejsza sprężystość i zoptymalizowany układ kokpitu.
Otwarta obejma na zawiasie, zezwala na montaż bez ściągania chwytów.
Producent: Shimano
Model: BL-M7100-L
Grupa: SLX M7100
typ: hydrauliczny
Materiał: korpus i dźwignia aluminium
zastosowanie: przód
Kolor: czarny
Waga: ~ 107 g
Servo Wave Action:
technologia umożliwiająca rozszerzenie kontroli i siły hamowania.
Dźwignia z mechanizmem Servo Wave kreuje o 20% pokaźniejszą moc konwencjonalna dźwignia,
a w dodatku zniża czas reakcji od wciśnięcia dźwigni do kontaktu okładzin z tarczą hamulcową.
I-spec EV:
wytwarza uporządkowany i poręczny kokpit poprawiający koncentrację oraz dający większą elastyczność szerszej grupie rowerzystów.
pokaźniejszy zakres regulacji dźwigni I-SPEC EV umożliwia optymalne dostosowanie położenia do rozmaitych stylów jazdy (ENDURO/XC itp.),
preferencji i budowy ciała (przypasowania do dłoni i ramion).
Dźwignia hamulca I-SPEC EV została wzmocniona poprzez przesunięcie obejmy do w środku – w ten sposób powstał dodatkowy punkt styku pomiędzy kierownicą a dźwignią.
To dodatkowe usztywnienie znacząco poprawia kontrolę nad rowerem i precyzję hamowania bez zajmowania przestrzeni pomiędzy obejmą,
a punktem mocowania na inne akcesoria montowane na kierownicy.
Rech Adjust