Menu

Bank 3.0. Nowy wymiar bankowości - Brett King

Cechy produktu
  • ISBN 9788363773625 
  • Autor Brett King 
  • Wydawnictwo Studio Emka 
  • Rok wydania 2013 
Opis
W Banku 3.0 Brett King wskazuje świeże trendy redefiniujące cały obszar usług finansowych, mówi o ogólnoświatowej walce o dominację portfela przenośnego, nadziejach i obawach związanych z pojawieniem się tabletów, zastosowaniem chmury, gwałtownym rozwojem mediów społecznościowych, a także pojawieniem się konsumenta nieubankowionego, który w ogóle nie potrzebuje banku. Bank 3.0 przedstawia, iż przepaść pomiędzy klientami a dostawcami usług finansowych stale się powiększa, co konkurencyjnym firmom niebankowym daje okazję do dekonstrukcji całej branży. W Banku 3.0 Brett King aktualizuje opowieść rozpoczętą w swojej poprzedniej książce Bank 2.0, która poprzez ponad 18 miesięcy była bestsellerem Amazonu w kategorii bankowość i finanse w Stanach Zjednoczonych, obszernej Brytanii, Niemczech, Francji i Japonii. Rewolucja techniczna, w szczególności mobilna, sprawia, że świat, jaki znamy, odchodzi w przeszłość. W czasach, w których jedynie wyobraźnia jest ograniczeniem, rzeczy szerokie powstają pod każdą szerokością geograficzną. Bankowość nie może lekceważyć tej dynamiki. Na naszych oczach wizje Bretta Kinga nakreślone w Banku 3.0 stają się rzeczywistością. W trakcie kiedy inni wyłącznie się przyglądają, warto podjąć wyzwanie i wdrażać bezprecedensowe rozwiązania. IKO, bankowość przenośna 4G wytwarzana przez PKO Banki Polski, to najkorzystniejsze dowody na to, iż rynkowy standard może powstać także nad Wisłą. Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu, PKO Bank Polski Placówka, gotówka i podpis - filary klasycznej bankowości - w przyspieszonym tempie przestają przystawać do rytmu naszego dnia. Rewolucję zapoczątkowaną poprzez Internet przypieczętują smartfony i media społecznościowe. Brett King, błyskawicznie jak nikt, rozumie zmieniające się zachowania kupujących - nasze zachowania. Przeobraziły one już takie branże jak media, rozrywka, podróżowanie, telekomunikacja i handel. Jako bankowcy nie możemy czekać i udawać, iż nas to nie dotyczy. Wydaje się, iż już jesteśmy nieco spóźnieni..." Cezary Stypułkowski, Prezes Zarządu, BRE Bank Czy w dzisiejszym świecie, w którym to klient dyktuje warunki, media społecznościowe zyskują obszerniejszą siłę rażenia niżeli najzacieklejsza kampania marketingowa, a sprawą kluczową staje się walka o zaangażowanie klienta, jest miejsce na konwencjonalną bankowość? Jak dzięki technice mobilnej zmieni się rynek bankowy i cała sfera usług finansowych? Na te i sporo innych pytań Brett King znajduje odpowiedź demonstrując najnowsze trendy, przykłady i stawiając śmiałe hipotezy. Dla wszelkich pracujących w sektorze finansowym ta książka powinna stać się obowiązkową lekturą.ponadto każdy z nas, jako klient, może się z niej dowiedzieć, czego wymagać od swego banku - dzisiaj i w przyszłości. Piotr Czarnecki, Prezes Zarządu, Raiffeisen Polbank Napisać o książce Bretta Kinga Bank 3.0, iż to lektura prowokująca czy zmuszająca do myślenia, to jakby napisać, iż rock and roll znamionuje się interesującą linią melodyczną. To jest "oczo-otwieracz" branży bankowej. Co my tu robimy? Jak długo jeszcze? Jak nie my, to kto? Co zrobić, aby nie zostać zmiecionym poprzez rewolucję przenośną, social media, zmieniające się kryteria i zachowania konsumentów? Co zrobić, żeby nie podzielić losu wielu innych branż? Nie wiem, czy wszystkie hipotezy autora się sprawdzą. Ale wiem, iż już dziś nie ma na świecie liczącego się bankiera detalicznego, który nie czytałby Kinga. Ja już czekam na "Bank 4.0". Wojciech Sobieraj, Prezes Zarządu, Alior Bank W sieci i w świecie usług mobilnych klient nie jest królem - jest dyktatorem. Szczególnie niecierpliwym, sceptycznym i cynicznym. Brett King znakomicie rozumie, co kieruje tym nowym typem nieustępliwego klienta. Profesjonalni bankowcy powinni posłuchać jego rad. Gerry McGovern, autor Killer Web Content BRETT KING jest doradcą strategicznym w sektorze usług finansowych, założycielem International Academy of Financial Management, zrzeszenia specjalistów zajmujących się usługami finansowymi, twórcą pierwszego w pełni wirtualnego i przenośnego banku, Movenbank. Zarządzał azjatyckim oddziałem Modem Media/Digitas (należącym do grupy Publicis), a także działem usług dla e-biznesu w Deloitte. Obecnie prowadzi firmę User Strategy, zajmującą się doradzaniem czołowym dostawcom usług finansowych w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem. Do jego konsumentów należą m.in. HSBC, Citigroup, UBS, kanon Chartered, Abu Dhabi Commercial Bank, Emirates NBD, a także BNP Paribas. Bierze udział w najważniejszych światowych konferencjach poświęconych tematyce usług finansowych, jest cenionym ekspertem w dziedzinie zarządzania doświadczeniem klienta, a także strategii dystrybucji w bankowości detalicznej. Zasiada w jury Asian Banker Retail Excellence Awards oraz Middle-East Business Achievement Awards.
Opinie - 0 opinii + Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.