O KSIĄŻCE
Każda zmiana jaką wprowadzasz do swojej marki zespaja się pośrednio z umiejętnością zarządzania tymczasowym procesem, który tą zmianę wprowadza. Formalnie każdy projekt wprowadza zmianę. A więc prawdopodobnie nieświadomie wykorzystujesz części zarządzania projektami w swej pracy.
DLA KOGO
Poradnik dedykowany dla właścicieli i menadżerów śladowych i średnich firm, którzy poszukują narzędzi, które pomogą im w wprowadzaniu zmian w swej firmie/zespole.
CZEGO SIĘ DOWIESZ?
- nauczysz się wiązać pracę operacyjną z pracą związana z wprowadzaniem zmian
- dowiesz się, w jaki sposób zaplanować procesy
- nauczysz się technik i metod tworzenia efektywnych i realistycznych harmonogramów
- dowiesz się, w jaki sposób podejść do ewentualnego ryzyka w Twoim przedsięwzięciu
- dowiesz się, jak poszczególne części tradycyjnego zarządzania projektami mogą pomóc Ci w powszednich wyzwaniach
- poznasz narzędzia, które wspierają planowanie, a także poznasz narzędzia, które będą „ostrzegały Cię" przed ewentualnym niepowodzeniem
SPIS TREŚCI
- Wstęp
- Faza planowania
- Harmonogramowanie
- Zarządzanie ryzykiem
- Zbieranie doświadczeń
- Faza kończenia projektu
- Zakończenie
O AUTORCE
Przedsiębiorca, menadżer. Od prawie 10 lat właścicielka i twarz firmy ZUS to nie MUS. Jej misją jest edukacja i uświadamianie klientów odnośnie systemu podatkowego Chce, żeby przedsiębiorcy wiedzieli jakie są możliwości, a także z czym wiążą się poszczególne wybory. Przeszkoliła ponad 5 tys osób. Jest niejednokrotnie zapraszana na konferencje, wykładowca w szkołach wyższych. Jej szkolenia i wystąpienia oceniane są jako ergonomiczne, funkcjonalne i ciekawe. Fanka logicznego myślenia i usprawniania sobie życia.
Od prawie 10 lat członek międzynarodowej organizacji Toastmasters, gdzie doskonali swoje umiejętności przemawiania publicznego, a także zarządzania. Otrzymała tam najwyższy tytuł DTM (Distinguished Toastmaster). Prywatnie pasjonatka podróży, stanowczo do Afryki.