Jeffrey J. Fox to na pewno supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej poprzez magazyn „Sales and Marketing Management” najlepszym specom od marketingu, i amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award i tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego poprzez American Marketing Association w Connecticut. Przed założeniem Fox & Co., jednej z najwyżej renomowanych firm konsultingowych w USA, piastował wysokie stanowiska kierownicze w kilku firmach międzynarodowych. Bestsellery Jeffreya Foxa, w tym Jak zostać CEO i Jak zostać szamanem sprzedaży, ukazały się już w 35 językach. Ze względu na swoje niekonwencjonalne spojrzenie na biznes chętnie jest zapraszany jako mówca przez spore organizacje i przedstawicieli najwyższych kierownictw firm z czołówek gazet.
Jak dowiedzieć się tego, co najważniejsze o urządzaniu wnętrz, jednocześnie nie wydając pieniędzy na porady projektantów? W internecie dostępnych jest wiele porad o kompozycjach czy różnorodnych stylach, ale to nie...
Ludzie uwielbiają się bać i od zawsze są ciekawi tego, czego nie potrafią zrozumieć. Zjawiska paranormalne to interesujący temat, pełen tajemnic, sekretów i niezrozumiałych zdarzeń. Niektóre są pokazane na filmach,...