"Startup. Postaw wszystko na jedną markę"to więcej niżeli opowieść o wyrzekaniu się pokusy i walce o uratowanie marki.
Jeśli Owen Chase nie wynajdzie sposobu na to jak wyprowadzić na prostą swoją firmę w przeciągu kolejnych dziewięciu dni - będzie zmuszony ogłosić upadłość i zwolnić wszelkich swych pracowników. Zaciągną on również duży kredyt, a jego małżeństwo wisi na włosku.
Książka ta ofiarowuje Ci klucz do znaczącego ograniczenia ryzyka, jakim twój pomysł jest obarczony.
"Startup. Postaw wszystko na jedną markę" to książka będąca swoistą liną ratunkową rzuconą przedsiębiorcom, którzy chcą wdrożyć innowacyjny pomysł, ale nie za wyjątkowo wiedzą jak. Zaczęli już coś nowego, ale nie mogą nabrać oczekiwanego impetu.
Przedsiębiorcy, którzy radzą sobie w warunkach nowej ekonomii, swój sukces zawdzięczają używaniu nowej, „naukowej metody" innowacji.
"Startup. Postaw wszystko na jedną markę"prezentuje, dlaczego cztery, przeczące intuicji zasady, różnią odnoszących sukcesy biznesmenów od tych, którzy tylko marzą o sukcesie.
Prawdopodobnie będziesz mieć w życiu tylko jedną szansę, żeby „ postawić wszystko na jeden pomysł: odejść z pracy, przekonać współmałżonka, by ci pozwolił osuszyć wasze konto, i pójść za swoim marzeniem. " Startup. Postaw wszystko na jedną markę"pozwoli ci przygotować się na ten decydujący krok i zyskać pewność, iż przesuwasz na środek stołu wszystkie swoje żetony dopiero wtedy, gdy masz największe szanse na wygraną.
zobacz też nasze pozostałe pozycje biznesowe TUTAJ.
O AUTORCE
Diana Kander - mówca, coach, jedna z najlepiej sprzedających się autorek New York Times. Jest konsultantem ds. Strategii innowacji - pomaga organizacjom wymyślać nowe produkty i usługi, jak w dodatku pomaga ich pracownikom myśleć i działać bardziej jak przedsiębiorcy. Mnóstwo firm kładzie znaczny nacisk na swoich pracowników, żeby Ci przychodzili cały czas z wielkimi, progresywnymi koncepcjami - według Diany takie zachowanie ze strony pracodawców, aż prosi się o katastrofę. Ponieważ nakładanie dużej presji na kogoś, kto ma przestrzegać zasad (np. Pracownik) i progresywnać według procedur i nagle wychodzić z postępowymi pomysłami mija się z celem. Zamiast presji powinniśmy namawiać naszych pracowników aby byli bardziej ciekawi swej pracy, klientów, produktów i usług jakie dana marka proponuje. Co ciekawe sporo firm uważa, iż promuje ciekawość wśród pracowników - a w rzeczywistości zupełnie tak nie jest. Zmuszając pracownika do kreatywności - niszczą ją tym samym. Diana prezentuje firmom co sabotuje progresywność w ich strukturach.