Poznaj tajniki podnoszenia wydajności w pracy i w końcu osiągnij sukces. "Zjedz tę żabę" to poradnik dla każdego, kto chciałby w końcu zmienić coś w swym życiu! Każdy po poświęceniu chwili uwagi po wykonaniu przez siebie pracy na pewno zadaje sobie pytanie: czy mogłem zrobić coś lepiej? Czy z pewnością produktywnie wykorzystuję swój czas i materiały, które posiadam? Jak często jednak zdarza się, że przydzielone nam zadanie odwlekamy w nieskończoność, jednocześnie wywołując jeszcze większe zamartwianie się pogarszając swój humor.
Wbrew pozorom istnieje parę mniej albo bardziej skomplikowanych kroków, które możemy wykonać w celu zmiany takiego stanu rzeczy! "Zjedz tę żabę" to poradnik dla każdego, kto w końcu chciałby nastawić się na osiągnięcie sukcesu i dopiąć swego.
Pozycja przeznaczona dla ludzi biznesu, którzy nie boją się wyrzeczeń i trudów, jakie mogą ich spotkać. Metaforyczna żaba, którą spotykamy w tytule, tak naprawdę stanowi nasze największe i najważniejsze zadanie, które odwlekamy w czasie.
Najprawdopodobniej jego realizację zaczniemy na ostatnią chwilę, możliwe, iż będzie miało jeden z najkorzystniejszych wpływów na nasze dalsze życie. Na początku każdej pracy, taką właśnie żabę należy ekspresowo połknąć, dzięki czemu przestanie ona straszyć nas poprzez cały dzień.
Poczucie ulgi, spełnienia i samozadowolenia wpłynie prawidłowo nie tylko na nasze samopoczucie, ale i realizację kolejnych zadań. W końcu skoro wykonaliśmy to, co było dla nas najgorsze, czy może spotkać nas jeszcze bardziej przykra sytuacja? niewątpliwie nie!
Poradnik mieści dwadzieścia jeden opisanych metod osiągania sukcesu, których głównym zadaniem jest poprawa ogólnej skuteczności w realizowanej pracy. Szybsze opanowanie wskazówek, to szybciej pojawiające się nowe sukcesy w karierze zawodowej, a być może nawet i w życiu prywatnym.
Nikt bowiem nie powiedział,sporo z zawartych i opisanych tu metod nie można zastosować po godzinach, w domu, ze znajomymi, a stanowczo podczas planowania wolnych chwil. W "Zjedz tę żabę" wydajność staje się słowem kluczem, który gwarantuje natychmiastową ulepszenie najróżniejszych aspektów pracy i życia.
Pozycja obowiązkowa dla każdego biznesmena poważnie traktującego swoje interesy! Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów w USA w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, renomowany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego, a także sukcesu zawodowego wygłasza liczne prelekcje i prowadzi seminaria.