Caretero VolanteFix Limited ISOFIX
- 5-punktowe pasy z klamrą szwedzkiej producenta Holmbergs - możliwość ich używania aż do 25 kg
- regulacja wysokości zagłówka sprzężona z regulacją wysokości pasów naramiennych
- dostosowywane oparcie - 4-stopniowa regulacja nachylenia z pozycji siedzącej do półleżącej
- możliwość konstrukcji w każdym samochodzie, równocześnie przy użyciu systemu Isofix + TopTether jak i przy użyciu samego, 3-
- punktowego pasa samochodowego
- asygnowany dla dzieci o wadze 9-36 kg (grupa I, II, III)
- montaż za pomocą ISOFIX i TopTether dla grupy wagowej 9-18 kg
- montaż pasami samochodowymi dla grupy wagowej 9-36 kg
- starannie dostosowywany zagłówek, sprzężony z regulacją wysokości pasów
- możliwość stosowania pasów fotelika aż do 25 kg (przy montażu pasami i TopTether)
- wkładka redukcyjna z miękkiej dzianiny dla najmniejszych dzieci
- wielkie nakładki na pasy eliminujące ryzyko otarć i podrażnień
- zdejmowana tapicerka produkowana z połączenia delikatnej dzianiny oraz ekoskóry
- przestronne siedzisko i oparcie gwarantujące przestrzeń i wygodę
- wysokiej jakości, mocna skorupa, idealne wykonanie oraz nowoczesne rozwiązania
- homologacja ECE R44/04
Uniwersalność:
- grupa wagowa 9-36 kg - fotelik będzie służył dziecku przez mnóstwo lat
- możliwość zamontowania przy pomocy ISOFIX + TopTether lub pasów samochodowych
.
Bezpieczeństwo:
- potężna klamra lubianej szwedzkiej marki Holmbergs
- możliwość używania pasów fotelika do 25 kg (przy konstrukcji pasami i TopTether)
- nadzwyczajne materiały i perfekcyjne wykonanie
Wygoda:
- 4-stopniowa regulacja oparcia
- dokładnie dostosowywany zagłówek (sprzężony z regulacją wysokości pasów)
- znaczne nakładki naramienne
- szybka i prosta instalacja fotelika
- wkładka redukcyjna dla mniejszych dzieci
- zdejmowana tapicerka (można ją prać)
wymiary:
- zewnętrzne: 48 x 45 x 59cm (+16 cm regulacja zagłówka)
- wewnętrzne: 29 × 31 cm
- waga fotelika: 10,5 kg
Fotelik posiada homologację zgodnie z normą Europejską ECE R44.04. Wszystkie foteliki sprzedawane na terenie Unii Europejskiej muszą zapewniać optymalny poziom bezpieczeństwa, który sprawdza test zderzeniowy, potwierdzony dokumentem ECE R44.04.