Zapraszamy do nietypowej gry moralnych dylematów i trudnych wyborów! Usiądźcie w okręgu w grupie od 4 do 15 osób i rozdajcie każdemu z graczy po 2 karty do głosowania ("A" i "B"). Wybierzcie talię, którą będziecie grali, a także tego, kto zainicjuje zabawę.
Na czym to polega?W każdej turze na stole ląduje karta Dylematu - zagadnienia moralnego z dwoma realnymi rozwiązaniami. Twoim zadaniem jest przewidzieć, którą opcję wybierze większość osób przy stole. Grupa może - a nawet powinna, gorąco do tego nakłaniamy! - dyskutować nad realnymi rozwiązaniami, po czym każdy z graczy podejmuje decyzję. Punktujesz, jeśli udało Ci się poprawnie przewidzieć głos większości.
Ostatecznym celem gry jest zebranie 5 punktów, ale sekret dobrej zabawy polega na rozmowie. Karty posiadają stanowić pretekst do dyskusji na mniej lub bardziej odjechane tematy.
Co wyszukamy wewnątrz?Talia zielona, najlżejsze dylematy
55 kart niezbyt ciężkich dylematów, którymi zagrasz w dowolnym towarzystwie. Dotykają tematów moralności, uczciwości i kompletnie abstrakcyjnych sytuacji, które zamotają w niejednej głowie…
Zły czarownik zamienia Cię w niedźwiedzia. Krótko potem spotykasz w lesie swego syna i musisz mu udowodnić, że jesteś inteligentną istotą. Czy:
- Wkładasz czerwone majtki i pelerynę, żeby udawać jego ulubionego superbohatera?
- wznosisz go do góry, stojąc na skale, i mruczysz „Krąg życia" z „Króla Lwa"?
Talia pomarańczowa, ciężkie dylematy
55 kart dylematów podejmujących mnóstwo różnorodnych tematów. Odpowiedzi Twoich znajomych na pewno pozwolą Ci poznać ich jeszcze lepiej – dowiesz się co nieco o ich moralności, wierności i… podejściu do nowoczesnych technice.
Właśnie wynaleziono Maszynę Snów. Masz szansę zajrzeć do snów swojej drugiej połówki, która ceni sobie prywatność. Czy:
- Podglądasz sny swojej drugiej połówki?
- Nie podglądasz ich?
Talia czerwona, srogie dylematy
55 kart dylematów o śmierci, seksie i prawdziwym zaufaniu. Szalone tematy, abstrakcyjne problemy i trudne zagadnienia moralne. Pozostaną w waszej pamięci na długo...
Jesteś argentyńskim górnikiem, który wraz ze swoją kozą został uwięziony pod ziemią. Po 2 dniach w końcu pojawia się ekipa ratunkowa, której działania transmitowane są na żywo. Czy:
- Wychodzisz i ********* kozę na ************, lecz dzięki magii telewizji, wszyscy pomyślą, iż ** ********?
- Wychodzisz na zewnątrz sam? Koza zabierze Waszą tajemnicę do grobu...
UWAGA! Gra przeznaczona jest dla osób dorosłych! Rozgrywka grozi utratą znajomych!
- 30 kart głosów
- 6 kart trybów rozgrywki
- 1 karta kompasu moralnego
- 15 dwustronnych kart punktów
- 55 kart lekkich dylematów
- 55 kart średnich dylematów
- 55 kart ciężkich dylematów