Robinson Crusoe: Opowieści Niesamowite - powiększenie do gry
Robinson Crusoe: Opowieści Niesamowite to drugi dodatek do surwiwalowego klasyka, gry Robinson Crusoe: Przygody na bezludnej wyspie. Rozszerzenie posiada równocześnie wyjątkowy tryb gry, jak i elementy, które wzbogacą twoje rozgrywki w grę podstawową.
Ruszaj na wyprawę - czekają cię na niej przygody spoza tego świata! Rozegraj dwa nowe scenariusze, które stanowią wyzwanie nawet dla doświadczonych graczy!
Graj w zupełnie nowym Trybie Grozy, który odmienia oblicze Robinsona Crusoe.
JESTEŚ NA TO GOTOWY?
Zaginione miasto Z (5-częściowa kampania):
Pułkownik Fawcett zaginął! Wyruszył w nieznane w poszukiwaniu Zaginionego Miasta Z i słuch po nim zaginął. Jesteś tu, aby rozwiązać tę zagadkę. Czy pułkownik żyje? Czy miasto z legend istnieje? Co kryje pradawna puszcza?
Polowanie na skazańców (12. Scenariusz)
Twój statek zatonął, ale ty ocalałeś, wyrzucony na brzeg... Wraz z gromadą więźniów, których eskortowałeś. Teraz musisz ich wytropić, jednego po drugim.
W trzewikach bestii (13. Scenariusz)
Kultyści przygotowują się do przebudzenia mitycznych istot zdolnych zatrząść posadami cywilizowanego świata! Musisz ich powstrzymać! Uzbrój się i bądź gotów pokonać wroga na jego terenie
Akcesoria w pakiecie
- Dwustronna Karta Scenariusza
- Księga Kampanii
- Pamiętnik Członków Wyprawy Ratunkowej
- 5 Naklejek na Kości
- 60 Nowych Kart Przygód (20 kart Budowy, 20 Kart Eksploracji, 20 Kart Zbierania surowców)
- 24 Karty Tajemnic (6 Klątw, 6 Mistycznych Bestii, 6 Zaklęć, 6 Wskazówek)
- 9 Kart Postaci
- 2 Karty Tubylców
- 82 Karty Wydazreń (34 Karty Wydarzeń do Trybu Kampanii, 48 Kart Wydarzeń do Trybu Horror)
- 3 Karty Wraku (1 Karta Wraku do Scenariusza Przybycie, 2 Karty Wraku do Trybu Horror)
- 8 Kart Stanów
- 10 Kart Kultystów
- 3 świeże Karty Pomysłów
- 27 Kart Szaleństwa (9 Kart Budowy, 9 Kart Eksploracji, 9 Kart Zbierania bezkompromisowców)
- Karta Lokalnego Przeowodnika
- 17 Kart Ekwipunku
- 5 Kart Lokacji Leża
- 9 Kart Skazańców
- 4 Plansze Gracza
- 10 Nowych Kafelków
- 3 Żetony Obłędu
- 3 nowe Żetony Kolejności
- 4 Żetony Odkryć
- 3 Żetony dodatkowego Kamienia
- Żeton Psychozy
- 4 Żetony odcieni Obronnych
- 6 Żetonów Zagrożenia Mistycznego
- 16 Żetonów (6 Żetonów Białej Farby, 4 Żetony Kamiennego Amuletu, 8 Żetonów Pochodnii)
- 8 Żetonów Kamieni
- 4 Żetony Paranoi
- Kafelek Zbierania ascetycznców
- Kafelek Polowania
- Kafelek Pułapek
- Kafelek Kultystów
- 8 Pionków Graczy
- 2 Piony Lokalnego Przewodnika
- Zielony pokaźnik
- 8 wyraźników Ekwpiunku
- 9 widoczników Poczytalności