Menu

Marketing Mody Strategia I Promocja - Harriet Posner (opr. broszurowa)

Cechy produktu

  • ISBN 9788321350646 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Harriet Posner 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Arkady 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2019 

Opis

Marketing jako pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a rzeczywistością biznesu

ergonomiczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i przedstawia, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową.

Omawia wszystkie narzędzia przystępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.


Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na sporo decyzji – strategicznych, a także dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju artykułu.

Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a solidną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.