Menu

Nowy Jednominutowy Menedżer - Ken Blanchard,spencer Johnson (opr. broszurowa)

Cechy produktu

  • ISBN 9788380876705 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Ken Blanchard|Spencer Johnson 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 104 
  • Rok wydania 2019 

Opis

nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku - zaktualizowane tak, żeby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w ekspresowo zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym.

Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter nieśmiertelny, nasz świat szczególnie się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technice, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji oraz rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz udoskonalonych wyników przy coraz niższym nakładzie środków - zasobów, pieniędzy czy czasu pracy - w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja.

Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem Nowego Jednominutowego Menedżera, czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. Podstawowym założeniem książki jest przekonanie, iż jedna minuta naprawdę może mnóstwo zmienić.

Stosując Trzy Sekrety w praktyce, ludzie niejednokrotnie odkrywają, iż 20 procent ich wysiłków pozwala im osiągnąć 80 procent oczekiwanych przez nich rezultatów. Pierwszy sekret: Jednominutowe cele. Cele muszą być jednoznaczne.

Pokaż, na czym polega właściwe zachowanie. Umieść każdy cel na oddzielnej stronie. Często do nich wracaj i sprawdzaj ich realizację. Nakłaniaj ludzi do analizowania swoich działań i kontrolowania, czy są one zgodne z ich celami.

Jeśli nie, nakłaniaj ich do zmiany nowoczesnania. Drugi sekret: Jednominutowe pochwały. Przyłapuj ludzi na tym, co robią poprawnie! Chwal ich zachowanie. Rób to bezzwłocznie. Bądź konkretny. Powiedz, co czujesz w związku z tym.

Zrób krótką przerwę, by ludzie także poczuli się należycie. Zachęcaj ich do dalszej pracy. Trzeci sekret: Jednominutowe przekierowania. Raz jeszcze wyjaśnij cele i upewnij się, iż pracownicy należycie je rozumieją.

Podsumuj to, co się wydarzyło. Jak najszybciej omów błąd, który się przydarzył. Powiedz o swych troskach i obawach. Zrób krótką przerwę, aby pracownicy także zaczęli odczuwać ten sam niepokój. Przypomnij, iż masz do nich zaufanie, wierzysz w ich możliwości i wspierasz ich w dążeniu do sukcesu.

Co się stało, to się nie odstanie i nie ma sensu do tego wracać. Autorzy książki pokazują, w jaki sposób działa Nowy Jednominutowy Menedżer i dlaczego jest on bardziej wydajny we współczesnym świecie niżeli jego poprzednik: Uznaje, iż współpraca z ludźmi - praca z nimi - przynosi udoskonalone rezultaty aniżeli stary, hierarchiczny fason zarządzania.

Stosuje zmienione Trzy Sekrety - każde działanie zajmuje tylko minutę, a wszystkie razem posiadają naprawdę znaczący wpływ. Zmienił sposób komunikowania się z ludźmi i sposób, w jaki stosuje swój nowy Trzeci Jednominutowy Sekret.

ukazuje ludziom, jak powinni zarządzać samymi sobą, tak by praca sprawiała im więcej przyjemności i aby byli w niej bardziej efektywni. Wie, że pomimo wszelkich postępów technicznych najważniejszą i najcenniejszą minutą w ciągu dnia wciąż jest ta, którą inwestuje w swoich ludzi.

Osiągnięcie sukcesu w zarządzaniu swoją pracą i życiem nigdy nie było tak pokaźne jak teraz. Nie zmarnuj okazji - poznaj sekrety Nowego Jednominutowego Menedżera i wykorzystaj je w praktyce!

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.