Menu

Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta (opr. broszurowa)

Cechy produktu
  • ISBN 9788324662951 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Geoffrey A Moore 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 222 
  • Rok wydania 2013 
Opis

Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem!

Wyobraź sobie, iż wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz piękny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dalszego rozwoju marki. Musisz zatem wykonać konkretny skok i znaleźć się w głównym nurcie.

Jednak oba rynki oddziela PRZEPAŚĆ.

Od czego zacząć? zwykle zapomnij o konwencjonalnym marketingu i stwórz nowy plan działania, choćby jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast sprzedawania towaru naucz się nawiązywać relacje z klientami i kreować z nimi partnerski układ.

Po co?obniżyć szok związany z nowością. Zmiany w dziedzinie innowacyjnych technologii zachodzą tak szybko, że nikt nie mógłby wytrzymać ich tempa na dłuższą metę, gdybyśmy skupiali się wyłącznie na transakcjach.

Jak to zrobić? najkorzystniejszym sposobem na przygotowanie się do pracy w błyskawicznie zmieniającym się, nad wyraz konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania przez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. To książka pokaże Ci, jak ten model działa w praktyce i jak możesz go wykorzystać do własnych celów, żeby Twoje dzieło nie pozostało tylko zabawką niedużej grupki geeków.

Geoffrey A. Moore jest partnerem zarządzającym w firmie TCG Advisors, działającej w San Mateo w Kalifornii, i partnerem w firmie Mohr Davidow Ventures z siedzibą w Menlo Park w Kalifornii. Napisał bestselerowe książki: Inside the Tornado, The Gorilla Game i Living on the Fault Line.

Opinie - 0 opinii + Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.