Menu

Unity Przewodnik projektanta gier

Opis
Za sukces gry komputerowej odpowiada nie tylko wciągająca fabuła. Istotnie ważne są dodatkowo strona wizualna, grywalność i poziom trudności - zbyt nietrudna gra nie jest dla użytkownika wyzwaniem. Masz już projekt gry, która spełnia te warunki? Zatem Ci trzeba jeszcze tylko prawidłowego narzędzia do jej zbudowania. Takim narzędziem jest silnik Unity - zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji dla sprzętów stacjonarnych i mobilnych. Co pokaźne, wokół Unity jest skupiona ogromna społeczność pasjonatów, gotowa do niesienia pomocy początkującym.

Ta książka jest trzecim, uzupełnionym i zaktualizowanym wydaniem lubianego przewodnika, dzięki któremu ekspresowo nauczysz się podstaw tworzenia gier w Unity. W ramach 24 lekcji, z których żadna nie powinna Ci zająć więcej niż godzinę, zapoznasz się z podstawami i zaawansowanymi technikami wykorzystywania silnika Unity. Znajdziesz tu transparentne instrukcje krok po kroku, wskazówki, funkcjonalne przykłady oraz ćwiczenia i quizy, dzięki którym utrwalisz nabytą wiedzę. Dowiesz się, jak korzystać z nowo udostępnionych w Unity narzędzi, pomiędzy innymi do pisania 2D, jak używać maszyny stanów i czym jest nowa oś czasu. Niezwykle ważnym elementem książki są lekcje dotyczące dopracowywania szczegółów i kompilacji całej gry.

W tej książce między innymi:

potężne wprowadzenie do silnika gier i edytora w Unity 2018
tworzenie światów, obiektów i programowanie zachowania postaci
implementacja intuicyjnych graficznych interfejsów użytkownika
sterowanie postacią gracza i symulowanie zjawisk fizycznych w grze
integracja dźwięku z akcją w grze
stosowanie przyśpieszeniomierzy i ekranów dotykowych w urządzeniach przenośnych
Unity: jaką grę dziś zaprojektujesz?
O autorze
Mike Geig jest równocześnie doświadczonym nauczycielem, jak i twórcą gier komputerowych, a obie profesje udaje mu się z powodzeniem zespajać. Aktualnie prowadzi zajęcia z tworzenia i projektowania gier na Stark State College oraz w Cleveland Institute of Art. Zajmuje się również tworzeniem screencastów dla Unity Technologies i jest członkiem sekcji Unity Learn.
Opinie - 0 opinii + Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.