Menu

Modal Electronics Cobalt8X? - Wirtualny syntezator analogowy? 30 DNI NA ZWROT? GWARANCJA DOOR-TO-DOOR? SZYBKA WYSYŁKA

Opis
Do 30.09.2021 zakup syntezator kolekcji ARGON lub COBALT i otrzymaj rabat o wartości 250 zł brutto! Zakupy dokonywane w okresie od 2.08 do 30.09 kwalifikują się do udziału w organizowanej przez Modal Electronics akcji Golden Ticket Prize Draw, w której można wygrać wymarzoną konfigurację sprzętową dla projektantów dźwięku! Lockdown odpuszcza, a na końcu tunelu jest światło. Sprawmy, by to lato było niezapomniane! Świętujemy razem z firmą Modal Electronics, która opracowała plan, żeby wznieść Twój dźwiękowy projekt na nowe wyżyny. Od 02.08.2021 do 30.09.2021 dokonaj zakupu syntezator serii ARGON lub COBALT o 250 zł brutto taniej wykorzystując specjalny kod rabatowy. KOD DLA AGRON: MODALPROA KOD DLA COBALT: MODALPROC przedstawiamy AlgoRhythms dla COBALT8 Szukasz najwyższej kreatywności w rzeźbieniu dźwięku i twórczej ekspresji połączonej z niesłychaną produktywnością polirytmiczną$115 Nie szukaj dalej seria COBALT. W pakiecie z aftertouch, kosztowną matrycą modów i 3-taktowymi LFO z możliwością synchronizacji (2 polifoniczne i 1 globalny), nie można zaprzeczyć, że presety rytmiczne są rozrzucone po fabrycznych bankach presetów oddzielnie od opakowania. Stawiamy naszym projektantom dźwięku wyzwanie. Uzbrój społeczność modalną w zestaw ustawień wypełnionych pulsującymi teksturami, reagujący na subtelną modulację prawdziwie ekspresyjnego występu i mapowany do dotykowej kontroli, żeby zmienić dźwięk w locie. Wynik: AlgoRhythms. Seria 30 niepowtarzalnych dźwięków, 20 sekwencji, 25 rytmicznych dźwięków i 5 nad wyraz ekspresyjnych łatek skoncentrowanych na produktywności, które pokazują czystą moc, jaką gwarantuje aktualizacja oprogramowania w wersji 1.1. Nowość w oprogramowaniu sprzętowym v1.1 Wraz z wprowadzeniem oprogramowania COBALT8 Firmware v1.1, użytkownicy mają dostęp do sześciu nowych, unikalnych algorytmów konkretnie skoncentrowanych na modelach oscylacji FM i AM wraz z podwójnymi elementami sterującymi gwarantującymi precyzyjne rzeźbienie dźwięku. Te nowe algorytmy obejmują: FM Saw:Square: Modulacja częstotliwości przy użyciu Sawtooth jako nośnika i Square jako modulatora z całkowitą kontrolą nad głębokością FM (A) i współczynnikiem częstotliwości modulatora (B) FM Square: Square: Modulacja częstotliwości przy użyciu kwadratu jako nośnika i modulatora z całkowitą kontrolą nad głębokością FM (A) i współczynnikiem częstotliwości modulatora (B) FM Tri:Square: Modulacja częstotliwości przy użyciu trójkąta jako nośnika i kwadratu jako modulatora z pełną kontrolą nad głębokością FM (A) i współczynnikiem częstotliwości modulatora (B) Noise AM Saw: Amplituda fali piłokształtnej modulowana poprzez odfiltrowane źródło szumu z pełną kontrolą nad AM Depth (A) i Noise filter cutoff (B) Noise AM Square: amplituda fali prostokątnej modulowana przez odfiltrowane źródło szumu z pełną kontrolą nad AM Depth (A) i Noise filter cutoff (B) Noise AM Tri: amplituda fali trójkątnej modulowana poprzez filtrowane źródło szumu z pełną kontrolą nad głębokością AM (A) i odcięciem filtra szumu (B) dodatkowo oprogramowanie sprzętowe w wersji 1.1 dodaje szereg nowych aktualizacji funkcji i ulepszeń przepływu pracy, w tym tryb zegara głównego do ciągłego wysyłania informacji zegara MIDI do kompatybilnych urządzeń peryferyjnych studyjnych. Pełne zestawienie ulepszeń wprowadzonych przez aktualizację oprogramowania sprzętowego 1.1 można znaleźć w informacjach o wydaniu. OPIS: Polifonia Prawdziwa polifonia 8-głosowa Oscylatory 64 wirtualno-analogowe oscylatory o wysokiej rozdzielczości, do 8 na głos, Dwie niezależne grupy oscylatorów z przebiegami sinusoidalnymi, impulsowymi, trójkątnymi, piłokształtnymi, 34 zróżnicowane algorytmy, w tym: złożone techniki syntezy analogowej, zaimplementowana modulacja krzyżowa (SYNC, RM i niemało innych), PWM, płynne morfowanie pomiędzy falami VA, oczyszczany szum, zwiększony dryf oscylatora Filtr Czterobiegunowy filtr drabinkowy z możliwością morfowania z rezonansem i czterema przełączanymi konfiguracjami, Tryby rezonansu i zrównoważonych filtrów Modulacja Trzy dedykowane generatory obwiedni dla AMP, MOD i FILTER, do których można uzyskać dostęp niezależnie albo do wszystkich trzech jednocześnie, w tym wersje ujemne (odwrócone) dla MOD i FILTER ENV, Trzy LFO z szybkością dźwięku z synchronizacją tempa (dwa poli, jeden globalny) z siedmioma różnorodnymi kształtami, Osiem przypisywalnych slotów modulacyjnych i cztery uzupełniające stałe ścieżki modulacyjne dla wspólnych przypisań z 12 źródłami modulacji i 55 miejscami docelowymi modulacji Sekwencer i arpeggiator Sekwencer czasu rzeczywistego z 512 nutami z trybem polifonicznym i możliwością modulacji czterech parametrów (Delay FX, LFO, sekwencer i arpeggiator mogą być taktowane wewnętrznie albo zewnętrznie), zastosowany wyrafinowany programowalny arpeggiator z 32 krokami z możliwością spoczynku do 2048 kroków przed powtórzeniem FX Trzy niewiarygodnie solidne niezależne i konfigurowane poprzez użytkownika silniki stereo FX dla chorusa, phasera, flangera (pozytywny), flangera (negatywny), tremolo, LoFi, rotary, delaya stereo, delaya ping-pong, delaya X-Over i pogłos, które można ustawić w dowolnym porządku, Pamięć użytkownika Presety: 500, wszystkie w pełni edytowalne i dostarczane z 300 programami fabrycznymi, Sekwencer: 100 sekwencji, które można zintegrować z dowolnym presetem w celu prędkiego ładowania aranżacji, FX: 100 presetów Osiem slotów Quick Recall dostępnych z panelu do prędkiego ładowania ulubionych poprawek, Sterowanie i efektywność Wysokiej jakości 61-klawiszowa klawiatura FATAR TP / 9S z dynamiką i funkcją aftertouch, 29 enkoderów, 24 przyciski, Czteroosiowy joystick, który można przypisać do szerokiej gamy miejsc modulacji i praktycznie,,zablokować" w razie zapotrzebowania, niemało trybów klawiatury (Mono, Poly, Unison 2, Unison 4, Unison 8, Stack 2 i Stack 4), Glide / Portamento z trybami legato i staccato, pokrywa i ekran obudowa ze stali i aluminium gotowa znieść trudy trasy, duży 1,54-calowy ekran OLED zapewnia natychmiastową wizualną informację zwrotną przez cały czas odtwarzania / edycji, Wejścia i wyjścia 2x niezbalansowane wyjścia TS 6,3 mm (1/4") (L / R), Stereofoniczne wyjście słuchawkowe 6,3 mm (1/4"), Wejście stereo 3,5 mm (1/8") z możliwością kierowania przychodzącego dźwięku poprzez FX, Gniazdo pedału sustain 6,3 mm (1/4"), Gniazdo pedału ekspresji 6,3 mm (1/4"), Wejście i wyjście 3,5 mm (1/8") analogowej synchronizacji zegara (skonfigurowane zgodnie ze specyfikacją KORG / Teenage Engineering), Wejście i wyjście MIDI DIN, Połączenie (plug&play) MIDI przez USB do komputera hosta lub tabletu Zasilanie DC 9,0 V; 1,5 A Oprogramowanie do edycji gratisowy edytor oprogramowania MODALapp do systemów macOS, Windows, iOS i Android, Wtyczka MODAL umożliwiająca dostęp do COBALT8X w cyfrowej stacji roboczej audio (DAW), z dostępnymi wersjami VST3 i AU, Ogólne wymiary (dł. X szer. X wys.): 85,5 x 30 x 10 cm, Waga: 9 kg OPIS SZCZEGÓŁOWY Więcej aniżeli analog Opierając się na tradycji ciepłych i solidnych brzmień syntezatorowych w stylu analogowym, produkowanych poprzez legendarne syntezatory z przeszłości, COBALT8X uwalnia pełen twórczy potencjał analogowych fal. Ten potężny, inspirujący instrument na nowo odkrywa estetykę dźwięków analogowych i zaprasza muzyków, producentów i projektantów dźwięku do odkrywania nowej ery wirtualnych i analogowych tekstur syntezatorów, znacznie wykraczających poza granice jego przodków. Oprócz innowacyjnego silnika oscylatora COBALT8X dodaliśmy nowy 4-biegunowy filtr drabinkowy z możliwością zmiany kształtu. W połączeniu z nieporównanymi opcjami modulacji Modal, inspirującym sekwencerem w czasie rzeczywistym / krokowym, energetyzującym arpeggiatorem, 61-klawiszową klawiaturą Premium FATAR, MPE, efektami studyjnej jakości i integracją z MODALapp, COBALT8X jest genialnym syntezatorem dla każdego, kto chce wszechstronnego instrumentu do muzyki elektronicznej, który nie tylko odtwarza tradycyjne brzmienia syntezatorów, lecz też pozwala wkroczyć w nowe wymiary dźwiękowe. Osiem prawdziwych głosów polifonicznych kusi muzyków do układania szerokich pasaży albo bogatych akordów syntezatorowych, w trakcie gdy monofoniczny bas lub linia prowadząca, grana na 64 oscylatorach, może wstrząsnąć ścianami każdego stadionu. Dzięki prekursorskim funkcjom tworzenia dźwięków każdy entuzjasta syntezatorów może wzbogacić swoje brzmienia o takie, których żaden inny syntezator nie jest w stanie wygenerować. Dwie niezależne grupy oscylatorów z maksymalnie 4 oscylatorami, z których każda formuje nie tylko konkretne wirtualne analogowe dobro, ale jak w żadnym innym syntezatorze wcześniej przystępne są 34 unikatowe złożone algorytmy, takie jak synchronizacja, modulacja pierścieniowa, morfing kształtu fali i niemało innych, które rozszerzają kreatywne opcje dźwięki syntezatora nowej generacji. Każdy algorytm ma prostą w użyciu parę składników sterujących dobranych tak, żeby pasowały do konkretnego algorytmu albo charakteru, zapewniając muzykom od razu moc konwencjonalnie złożonych modulacji oscylatorów albo procesów. Nowo zaprojektowany, samoscylujący, 4-biegunowy filtr drabinkowy Morphable z rezonansem COBALT8X gwarantuje więcej ciepła. Przełączaj się między czterema różnorodnymi trybami filtrów, bądź kreatywny dzięki filtrowi Notch i twórz niezwykłe tekstury syntezatora za pomocą opcji Phasor. Dwie rozmaite cechy pozwalają zaszczepić bardziej subtelne zachowanie lub przetworzyć dźwięk z czystą, surową mocą. Trzy rozciągliwe LFO (2x polifoniczne) można skierować do ogromnej liczby miejsc docelowych za pomocą macierzy modulacji i zsynchronizować z tempem wewnętrznym lub zewnętrznym. Trzy asygnowane obwiednie dla filtra, wzmacniacza i modulacji zezwalają na całkowitą kontrolę nad dynamiką i ekspresją. Przełączalne typy obwiedni pokaźniejsze możliwości dobrania obwiedni do określonych celów dźwiękowych. Nowoczesna 12-gniazdowa macierz modulacji COBALT8 nieskomplikowane przypisanie złożonych tras modulacji, by dźwięk ewoluował. Wstępnie ustawione są cztery modne trasy modulacji, by zwolnić miejsce na bardziej ekscytujące pomysły. Zintegrowany 512-dźwiękowy sekwencer Realtime / Step z czterema solidnymi ścieżkami animacji zachęca do komponowania masywnych i złożonych wzorów melodycznych. Polifoniczny 64-dźwiękowy tryb sekwencera krokowego nietrudne wprowadzanie kroków dla wartości nut i animacji. Niemało trybów wyzwalania sekwencera jest połączona z potężnym zaimplementowanym arpeggiatorem (programowalnym do 32 kroków) i funkcjami wykonawczymi, takimi jak Chord Hold, Inversions, Transpose, Sustain Latch. Profesjonalni klawiszowcy pokochają wytrzymałą stalowo-aluminiową obudowę COBALT8X i pełnowymiarową 61-klawiszową klawiaturę FATAR. Klawisze obsługują funkcję aftertouch i gwarantują płynną akcję. By uzyskać bezpośredni dostęp do parametrów, COBALT8X ma 29 enkoderów, 24 przyciski i joystick X / Y do regulacji wysokości dźwięku albo modulacji, a obsługa MPE oferuje świeże sposoby twórczej ekspresji dla wyrafinowanych wykonawców. Kompletnie przekształć swoje dźwięki dzięki wbudowanemu silnikowi efektów stereo. COBALT8X jest zaopatrzony w 3-gniazdowy silnik FX z dogłębnym programowaniem efektów. By dopracować dźwięk, w sumie 11 algorytmów FX dodaje charakteru i głębi, w tym Chorus, Phaser, Flanger (Pos), Flanger (Neg), Tremolo, LoFi, Rotary, Stereo Delay, Ping-Pong Delay, X-Over Delay i Reverb. Ustawiony do grania w dowolnym środowisku syntezatora, COBALT8X jest wyposażony we wszystkie wymagane połączenia fizyczne. Kontroluj syntezator przy pomocy USB, monitor ze słuchawkami albo przy pomocy asygnowanych wyjść liniowych, synchronizuj z zewnętrznym sprzętem za pomocą pełnowymiarowego wejścia i wyjścia MIDI albo wejścia albo wyjścia synchronizacji 3,5 mm i przejmij kontrolę nad dźwiękiem przy pomocy zaimplementowanego efektu Sustain i wejść ekspresji. Łącząc w łańcuch dowolne dwa urządzenia COBALT8X, liczbę głosów można łatwo podwoić do 16, a oscylatorów do 128. Jest dużo miejsca do przechowywania presetów, efektów i utworzonych sekwencji. Po wyjęciu z pudełka 300 z łącznej liczby 500 presetów jest wypełnionych fabrycznymi presetami, dokładnie zaprogramowanymi poprzez jednych z najwybitniejszych projektantów dźwięku na świecie. Można zapisać sto niestandardowych konfiguracji efektów i sekwencji, by je zastosować do dowolnego dźwięku podczas realizowania. Bezpłatna aplikacja MODALapp gwarantuje wygodę edycji na ekranie komputera lub urządzenia mobilnego. Dostępny jako samodzielna aplikacja dla systemów macOS, Windows, iOS, iPadOS albo Android oraz w formatach wtyczek VST3 i AU, jest rewelacyjnym towarzyszem dla zwolenników syntezatorów, którzy chcą zagłębić się we wszystkie cechy formowania dźwięku i efektywności, żeby stworzyć własne, specyficzne dźwięki. Przydaje się także do tworzenia kopii zapasowych presetów i sekwencji i zarządzania nimi.
Opinie - 0 opinii + Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.