znaczna objętość, dobra wartość Osiągnij niebywałą szybkość i produktywność dzięki zaimplementowaniu kół z włókna węglowego — Aeolus Elite 35V. To wytworzone w pełni z włókna węglowego koło szosowe pod hamulce tarczowe, przystosowane do użycia bezdętkowego, równoważy w swojej konstrukcji trwałość, masę i cechy aerodynamiczne, zapewniając perfekcyjne osiągi w dostępnej cenie. Sprawdzona kompozycja o profilu 35 mm i szerokości wewnętrznej 25 mm nieprzeciętnie trzymającej szersze opony gravelowe czyni to wybitnie korzystne koło z włókna węglowego wspaniałym dla opon o znacznej pojemności. Wszystkie koła z włókna węglowego Bontrager są objęte dożywotnią gwarancją dla pierwotnego nabywcy oraz uzupełniającą ochroną w ramach programu Carbon Care. Jeżeli uszkodzisz konstrukcję kół w przeciągu dwóch pierwszych lat od zakupu – wymienimy je. To takie proste. Detale artykułu Włókno węglowe OCLV to trafnie dopasowana masa, odporność i niepodatność Obręcz z włókna węglowego o profilu 35 mm (o szerokości zewnętrznej 32 mm i wewnętrznej 25 mm), szprychy płaskie 14/16/14, nyple aluminiowe Piasty przystosowane do konstrukcji hamulców tarczowych Center Lock ze sztywną osią przelotową 12 mm z przodu i z tyłu, mechanizm Bontrager Rapid Drive 108 Road Obręcze dostosowane do zastosowania bezdętkowego (TLR) szybkie przejście na opony bezdętkowe Zgodne z napędami Shimano 10/11/12, bębenkami SRAM 10/11, wersja 12-rzędowa XDR przystępna oddzielnie W komplecie taśma do obręczy TLR, a także zawór TLR Dożywotnia gwarancja, bez ograniczeń wagowych dla rowerzysty Maksymalne ciśnienie opony: 80 psi (5,5 bara) Specyfikacja techniczna Średnica; 700C typ: Tubeless Ready (TLR)/clincher Kompatybilność kasety: Shimano/SRAM szosowe 10/11-rzędowe Szerokość piasty: przód: 100 mm, tył: 142 mm Otwory: 24 Cieniowanie: 14/16/14 Przekrój poprzeczny: Eliptyczny typ mocowania tarczy: Tarcza Centerlock Załącznik: Oś przelotowa typ blokowania nypli: Ze stopu, samoblokujące Wentyl: Presta Materiał – Obręcz: Karbon Masa: przód: 760g, tył: 900g prz