Menu

Nie wysyłaj CV - Fox Jeffrey J.

Cechy produktu
  • ISBN 8371462344 
  • Autor Jeffrey J. Fox 
  • Wydawnictwo Vocatio 
Opis

marki zatrudniają pracowników, aby rozwiązać problemy lub zapobiec ich powstaniu, aby rozwijać się, zmniejszać koszty i polepszać swoją sytuację finansową. Robią to dla własnej korzyści. Pracodawcy nie obchodzi, czego ty chcesz albo do czego dążysz - jemu zależy tylko na otrzymaniu tego, czego on sam pragnie. Marki nie oczekują, iż ich pracownicy pomnożą istniejące problemy, obciążą ją własnymi zmartwieniami i będą wymagali dodatkowej obsługi. One chcą pozbyć się tego wszystkiego. Jeśli nie masz pojęcia, dlaczego dana producent powinna cię zatrudnić, istnieje obszerne prawdopodobieństwo, że ona również nie będzie tego wiedziała. Znasz siebie, wiesz, jakie masz zdolności. Po przeanalizowaniu profilu producenta, w której chciałbyś pracować, powinieneś odpowiedzieć sobie na pytanie, w jaki sposób możesz jej pomóc - jednocześnie przez jakieś doraźne rozwiązanie, jak i w perspektywie długotrwałej współpracy. To, czy zdołasz sprzedać samego siebie, zależy od tego, w jaki sposób możesz w czymś pomóc.
żeby sprzedać swoje programy komputerowe, Microsoft nie przesyła ulotek dziesięciu milionom osób i nie każe swym pracownikom dzwonić do starych znajomych. Budweiser nie sprzedaje w taki sposób piwa, a Procter & Gamble mydła. Spore koncerny inwestują w innowacje, opracowują rozmaite produkty, dostosowują swoje produkty do potrzeb solidnego odbiorcy, a następnie opakowują je i promują w jasny i pokaźny sposób. Ty zrób to samo z własną osobą, ponieważ rozmowa kwalifikacyjna jest rozmową handlową. Jesteś towarem, który chce zostać kupiony poprzez nabywcę. Jednocześnie grasz rolę handlowca odpowiedzialnego za sprzedaż tego towaru. Nabywcą jest pracownik marki podejmujący decyzję o zatrudnieniu. Nikogo nie interesuje, w jaki sposób chcesz wykorzystać swoje zatrudnienie. Nikt nie jest interesując, czy uwielbiasz pracować z ludźmi. Nikogo nie obchodzi, że znajdujesz się w takim czy innym miejscu swojej kariery zawodowej. To bez znaczenia, czy chcesz, czy nie chcesz czegoś robić. Nikt nie dba o to, czy uwielbiasz pisać, i dla nikogo nie ma najmniejszego znaczenia, co uwielbiasz robić.

Specjalistów do spraw zatrudnienia obchodzą wyłącznie problemy ich własnej firmy. Jeśli będzie można je rozwiązać zatrudniając ciebie, to otrzymasz pracę, jeśli jednak stwierdzą, iż nie możesz pomóc firmie, nie zostaniesz zatrudniony.


bezpłatny fragment:
Opinie - 0 opinii + Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.