Latarka czołowa CRI PHL0031 zapewnia prace w kilku trybach – zarówno światła ciepłego, jak i zimnego. Dostosowywany strumień światła zezwala na płynne skupianie i rozpraszanie wiązki. Adekwatnie przypasowana moc czołówki (300 lm), minimalizuje efekt odbicia wiązki światła od powierzchni oświetlanego elementu, co w rezultacie uniemożliwia oślepieniu użytkownika. Dzięki sprawnemu akumulatorowi litowo-polimerowemu czołówka potrafi działać nawet do 18 h 42 min na jednym naładowaniu. Na uwagę zasługuje także wykonanie. Wewnętrzna strona paska latarki została wzbogacona o stabilizujący i zabezpieczający przed zsuwaniem się sylikon. Korpus urządzenia stworzono ze usztywnionego tworzywa zabezpieczającego przed upadkami z 2 metrów, a także zapewniającego pyłoszczelność i wodoodporność, co potwierdza atest IP64.
FAQ
Czym jest czołówka o wysokim CRI?
Indeks renderowania barw (CRI) jest miarą zdolności światła do ujawnienia prawdziwych kolorów przedmiotu,, a także tego co użytkownik zobaczy podczas korzystania z naturalnego źródła światła. Innymi słowy indeks renderowania odcieni jest miarą jakości danych wyjściowych, gdzie im wyższa ilość, tym staranniejsze są kolory. Czołówka o wysokim CRI to taka, która buduje bardziej naturalnie światło na wyjściu.
CRI to nie to samo co temperatura barwowa światła.
Ważne jest, żeby pamiętać, że poziom CRI nie jest tym samym, co temperatura barwowa światła. Temperatura barwowa mierzona w kelwinach (K) reprezentuje odbarwianie wiązki światła. Niższa ocena temperatury prezentuje cieplejszy, żółtawy barwa, podczas gdy wyższa ocena Kelvina jest równa chłodniejszemu, bardziej niebieskawemu kolorze.
Dlaczego potrzebuję czołówkę o wysokim CRI?
niejednokrotnie światło na wyjściu z czołówki powoduje, iż obiekty wydają się bardziej wybielone lub z niebieskawym odcieniem. Pracownicy przemysłowi i medyczni wymagają umiejętności postrzegania naturalnych lub "prawdziwych" kolorów,poprawnie wykonywać swoje zadania. Ratownicy medyczni w terenie muszą być w stanie korzystnie zdiagnozować pacjenta przy pomocy oznak zewnętrznych, takich jak kolor krwi lub zabarwienie twarzy pacjenta. Inżynierowie i/lub elektrycy muszą być w stanie odróżnić przewody i kable w różnorodnych kolorach, by mogli bezpiecznie i pomyślnie skonfigurować lub naprawić połączenie. Lakiernicy lub detailerzy,dojrzeć wady na powierzchni karoserii samochodowej muszą wykorzystywać oświetlenie z wysokim CRI, ponieważ niektóre typy rys/defektów mogą być niewidoczne w zwykłym świetle ledowym. Wreszcie, odpowiednia identyfikacja kolorów jest {pomocn|przydatn)a podczas poruszania się po szlaku lub lesie w nocy.