Menu

Macmillan English - Grammar In Context Essential Student's Book with Key & CD-ROM (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9781405070515 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Simon Clarke, Michael Vince 
  • Wydawnictwo Macmillan 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2008 

Opis

Niezwykła, trzypoziomowa seria podręczników do gramatyki, która powoduje, że nauka staje się atrakcyjna i wciągająca. Struktury gramatyczne są wprowadzane i ćwiczone w kontekstach zaczerpniętych z najróżniejszych dziedzin nauki, w tym: historii, geografii, literatury, fizyki czy nauk społecznych, a reguły gramatyczne poparto przykładami wykorzystania w języku powszednim, co ułatwia zapamiętywanie i przyswajanie nowych danych. Linia konsekwentnie realizuje założenia CLIL, dzięki temu stanowi nieocenioną pomoc w przygotowaniu do matury na poziomie zwiększonym i matury międzynarodowej, a także dla osób planujących studiować za granicą. Do każdej książki załączona jest płyta CD-ROM, zawierająca ćwiczenia interaktywne, które wspomagają utrwalanie nowego materiału. Macmillan English Grammar in Context jest nad wyraz sugerowana dla szkół z wykładowym językiem angielskim i dla klas o profilu językowym ze zwiększoną liczbą godzin języka angielskiego.

Warto wiedzieć:

Przykłady zdań ilustrujących zastosowanie reguł gramatycznych pozostały zaczerpnięte z Macmillan Curriculum Corpus, który wykorzystano także przy tworzeniu Macmillan School Dictionary.
krystaliczna struktura każdego rozdziału – jedna strona przezroczystych wyjaśnień popartych przykładami i trzy strony ćwiczeń w poręcznym kontekście – ułatwia korzystanie z publikacji.
seria kładzie szczególny nacisk na zagadnienia ułatwiające stosowanie języka w sposób naturalny, takie jak przyimki i związki frazeologiczne.
Wersje z kluczem i bez klucza gwarantują możliwość pracy samodzielnej lub w grupie.

Autorzy: Clarke Simon
Format: 22.0x27.0cm

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.