Dętka rowerowa Continental Conti-Tube
Oferta dętek Continental usprawnia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie.
przychylna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim rozmiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak również różnym rodzajom opon i stylom jazdy.
dostatek dętek zezwala na właściwy wybór: dętka standardowa jest dostępna we wszelkich wymiarach, oferuje najkorzystniejszy kompromis pomiędzy codzienną jazdą, a wagą,
podczas gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.
Każda dętka zaopatrzona jest też w nakrętkę stabilizującą wentyl, która uniemożliwia zerwaniu wentyla w trakcie pompowania, polepszając jednocześnie komfort pompowania.
wymiar
Dętka nadaje się do kół z oponami o wymiarze w zakresie 10/11/12" x 1.75" - 2.5" (44/62-194/222).
W powyższym zakresie podana jest średnica kół do jakich dętka pasuje, to jest 10", 11", 12" (ETRTO 194-222), a także szerokość opon z jakimi jest kompatybilna: od 1.75" do 2.5" (ETRTO 44-62).
Przykłady rozmiarów opon do których może zostać użyta:
10" x 1 5/8" (44-194)
12 1/2" x 1.75" (47-203)
12" x 2.0" (50-203)
12" x 2.1" (54-203)
12" x 2.5" (62-203)
Producent: Continental
Wentyl: dunlop (standardowy rowerowy) o długości 26 mm
Średnica zewnętrzna zaworu: 8 mm
Nakrętka stabilizująca wentyl: tak
Waga: ~ 95 g
O systemie Unitube w dętkach Continental:
- Dętki wielorozmiarowe pasują do pokaźniejszej ilości rozmiarów opon konwencjonalne dętki rowerowe.
- Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednorodnej kolistości i powiększonej niezawodności trzonu wentyla.
- Każdy egzemplarz przechodzi nad wyraz rygorystyczną kontrolę jakości.