Opona DH wykonana we współpracy z legendą downhillu Gregiem Minnaarem, opromieniona sukcesami w Pucharze Świata DH, a także Enduro World Series. Wysokie klocki Maxxis Assegai pomogą Ci przemknąć poprzez trasę ze wyśmienitą przyczepnością w suchych warunkach, ale zapewniąstosowne wsparcie na mokrych korzeniach i kamieniach. Niektóre opony sprawdzają się tylko w określonych warunkach, z Maxxis Assegai będziesz szybki niezależnie od nich.
ASSEGAI
- SZLAK / ENDURO / SPADEK
Opona sygnowana poprzez Grega Minnaara – Maxxis Assegai – gwarantuje wytrwałą, przewidywalną przyczepność w całym profilu, bez względu na kąt pochylenia. Assegai może być stosowany z przodu iz tyłu, żeby zapewnić poczucie pewności albo jako przód w połączeniu z szybciej toczącą się tylną oponą.
- Opcje podwójnej mieszanki, 3C MaxxTerra albo 3C MaxxGrip
- Opcje pokrywy 60 TPI, DoubleDown (2×120 TPI) albo Downhill (2×60 TPI)
- Opcje ochrony przed przebiciem EXO albo EXO+
- rozmiary Wide Trail (WT) są zoptymalizowane pod kątem obręczy o wewnętrznej szerokości 35 mm
- Wybrane specyfikacje są dopasowane do zastosowania bezdętkowego (TR), potwierdź w tabeli poniżej
Kategoria: Szlak, Enduro, Zjazd
Zalecane użycie: Wszystkie warunki na szlaku, enduro i zjazdach
Zalecana instalacja: Przód/Tył
TECHNOLOGIE:
Maxxis 3C MaxxTerra to pośrednia konfiguracja z potrójną mieszanką używaną w całej naszej linii opon górskich. Mieszanka 3C MaxxTerra udoskonaloną przyczepność aniżeli 3C MaxxSpeed, ulepszone zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia aniżeli MaxxGrip, co czyni ją znakomitą do jazdy po szlakach w każdych warunkach.
Mieszanka 3C MaxxGrip firmy Maxxis wykorzystuje najbardziej lepką i najwolniej odbijającą się gumę, jaką oferujemy w oponach do rowerów górskich. Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jakiej używają nasi najlepsi sportowcy World Cup Downhill i Enduro World Series i jest dzisiaj przystępna w różnorodnych konfiguracjach karkasów, by pokryć wszystkich rowerzystów.
- 3C MaxxGrip + obudowa EXO = Lekka jazda po szlakach w mokrych/śliskich warunkach
- 3C MaxxGrip + obudowa EXO+ = Wszechstronna jazda po szlakach na mokrej/śliskiej nawierzchni
- 3C MaxxGrip + pokrywa DoubleDown = wyścigi Enduro i e-rowery
- pokrywa 3C MaxxGrip + Downhill = Wyścigi zjazdowe i e-rowery o długim skoku
EXO to odporny na przecięcia i ścieranie materiał dodawany do ścian bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i nad wyraz elastyczna, dzięki temu osiągi opony pozostają niezmienione. Wybierz EXO Protection,rozszerzyć solidność w trakcie jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.
EXO+ to przeciętniewytrzymała ochrona przed przebiciem firmy Maxxis, optymalna do wszechstronnej jazdy po szlakach i lekkich rowerów elektrycznych. Zaczynamy od wytrzymałej pokrywy 60 TPI, dodajemy naszą legendarną warstwę EXO broniącą przed przebiciem na ściankach bocznych, a kończymy małą wkładką z butylu wokół stopki. Twardy karkas i materiał EXO bronią przed uszkodzeniami spowodowanymi poprzez kamienie i korzenie, podczas gdy wkładka butylowa broni oponę przed przebiciem i pomaga uniemożliwiać uszkodzeniom felgi.
DoubleDown (DD) to nasze rozwiązanie w zakresie obudowy do wyścigów enduro i rowerów elektrycznych. Dwie warstwy naszego lekkiego materiału karkasu 120 TPI są połączone z butylową wkładką na ścianach bocznych, żeby stworzyć nad wyraz wytrzymałą oponę z udoskonalonym sprzężeniem zwrotnym niżeli opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są nieznacznie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, lecz tak naprawdę to różnica w „odczuwaniu szlaku" odróżnia je od siebie. Niektórzy kierowcy mogą preferować wyjątkowo tłumioną jazdę zapewnianą poprzez oponę z karkasem Downhill.
Jak sama nazwa wskazuje, opony Maxxis Downhill z karkasem są dedykowane do skrajnych zastosowań we wszystkich zastosowaniach grawitacyjnych, od wyścigów zjazdowych, poprzez jazdę w bike parku, po jazdę swobodną i e-rowery o długim skoku. Opona Maxxis Downhill jest wytwarzana z dwóch warstw naszego wytrzymałego materiału karkasu 60 TPI wraz z dużą wkładką z gumy butylowej, która rozciąga się od każdej stopki do ściany bocznej. Wkładka z butylu pomaga uniemożliwiać spłaszczeniu, chroni obręcz przed uderzeniami i gwarantuje dodatkową stabilność ściany bocznej.
kompozycja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i profil bieżnika opony na współczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych felg i mogą wytwarzać zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do nieoptymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, iż działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty.
Opony Maxxis Wide Trial XC, są zoptymalizowane do stosowania z obręczami o wewnętrznej szerokości 30 mm, ale sprawdzą się dobrze na obręczach tak wąskich jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niżeli 30mm albo węższych niż 25mm