Opona rowerowa Judge firmy WTB nadzwyczajnie sprawdzi się do jazdy po górach, w przypadku stromych podjazdów i szybkich zjazdów. Za mocną przyczepność i skuteczność hamowania odpowiadają klocki środkowe, które zmieniają się między długimi i szerokimi. Potężne klocki zewnętrzne dodatkowe wsparcie, potężnie wbijając się w teren, dzięki czemu wymagające trasy będą dla Ciebie czystą przyjemnością. Opona rowerowa Judge została zaopatrzona w specyficzny płaski profil, co usprawnia pokonywanie zakrętów. Opony gwarantują stabilność jednocześnie na swobodnym, jak i mokrym terenie.
słuszna szerokość obręczy wewnątrz: 25-35 mm
Przeznaczenie: Enduro, Grawitacja
Nawierzchnia: Brudna, swobodna, kamienista, mokra
Specyfikacja:
- wymiar: 27,5'' x 2,4"
- ETRTO: 55-584
- Mieszanka: TriTec
- Oplot: Dual-ply 60 tpi
- Waga: 1281g
- Ciśnienie min-max*: 20-35 psi
Technologie:
- Masywne klocki w każdym obszarze bieżnika dowodzą, że Judge stawia typowo na przyczepność. Długie, grube klocki pokonują skalisty teren bez uginania się pod wielkimi siłami na zakrętach. Każdy klocek ma nacięcia, które nad wyraz podwoją liczbę krawędzi stykających się ze szlakiem.
- Boczny łuk bieżnika opony rowerowej Judge jest bardziej płaski w przypadku większości opon, co sprawia, że boczne klocki zazębiają się szybciej w trakcie pokonywania zakrętów w porównaniu z modelami o zaokrąglonym profilu. Dzięki czemu boczne klocki szybciej i głębiej wbijają się w teren, co ulepsza przyczepność na zakrętach na luźnych trasach bez pochylenia koła.
- Judge spore, blokowe klocki, które maksymalizują przyczepność podczas hamowania i udoskonalają żywotność opony. Boczne klocki wystają poza boczną ścianę opony, broniąc ją przed przecięciami w trakcie kierowania tyłem. Sugerujemy połączenie Judge jako opony tylnej z Verdict 2.5 lub Vigilante 2.5 z przodu.
- TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony rowerowe Judge posiadają bezdętkowy karkas TCS, który prawie usuwa przebicia i zezwala na obniżenie ciśnienia, by poprawić przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
TRITEC
TriTec łączy trzy różnorodne mieszanki gumy, żeby zapewnić najróżniejsze stopnie przyczepności, wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a choćby sięga nieco do podstawy każdego klocka, gwarantując dodatkowe wsparcie pod bardziej miękkimi mieszankami użytymi w pozostałej części każdego klocka. Środkowe klocki są produkowane z mieszanki o przeciętnej twardości, która zagwarantuje przyczepność i wytrzymałość bez poświęcania produktywności toczenia, podczas gdy zewnętrzne klocki są wykonane z najistotniej miękkiej mieszanki, która gwarantuje maksymalną przyczepność i powolne odbicie.
TOUGH
Dwie pełne warstwy karkasu rozciągają się od stopki do stopki, aby powierzchnia opony była bardziej odporna na przebicia. Użycie dwóch warstw osłony zagwarantuje dodatkowo dopełniające wsparcie ścian bocznych w trakcie pokonywania zakrętów i pozwala rowerzystom poznać zwiększonej przyczepności dzięki niższym ciśnieniom, niżeli byłoby to realne w sytuacji cieńszych, jednowarstwowych osłon. Opony TCS Tough to pewny dobór dla rowerzystów zadziornych, enduro, grawitacyjnych i e-bike’ów, którzy chcą uzyskać maksymalny spokój na szlaku. Niektórzy raiderzy mogą zdecydować się na oponę TCS Tough z tyłu, jednocześnie decydując się na korzyści związane z obniżeniem masy jednowarstwowej opony TCS Light z przodu.