WTB prezentuje nową oponę szutrową Raddler, dostępną w wymiarach 700 x 40mm i 700 x 44mm, jako bardziej zadziorną alternatywę dla rodzeństwa Riddler. Nowy wzór bieżnika ma zwiększoną wysokość klocków i odstępy na całym bieżniku, a jeszcze więcej wysokości dodano do zewnętrznych klocków, żeby poprawić przyczepność na zakrętach w swobodnym terenie. Odporność oryginalnego wzoru bieżnika Riddlera poprawiono także poprzez zwiększenie powierzchni wszystkich klocków środkowych i pośrednich. Dzięki nazwie, która mówi sama za siebie, Raddler łączy wydajność linii środkowej z krótkimi klockami z przyczepnością widocznych zewnętrznych klocków. To semislik, lecz zaprojektowany tak,rozszerzyć pewność siebie podczas przekraczania granic gravelu.
Pięć lat temu, wzór bieżnika Riddler został pierwotnie wprowadzony jako opona do roweru górskiego z niepokaźnymi środkowymi klockami w połączeniu z potężnymi zewnętrznymi klockami, by zapewnić adekwatną sprawność pedałowania bez utraty przyczepności przy pokonywaniu zakrętów. Rok później zwiększyliśmy rodzinę Riddler o wersję 700c o szerokości 37 mm i 45 mm, by zaspokoić zapotrzebowania kolarzy przełajowych, gravelowych oraz rowerzystów poruszających się z sakwami. Wprowadzając koło ewolucji, wprowadzamy model Raddler,skonsolidować agresywne podejście naszego początkowego projektu górskiego z gravelowym formatem sprawdzonego Riddlera 37/45. Nasz rozwój zaowocował powstaniem szybkiej opony szutrowej z duszą roweru górskiego. Lubisz sprawdzoną żwirową oponę Riddler? Nie martw się, pozostanie w linii opon WTB dla rowerzystów, którzy pragną semislika z krótszymi klockami.
Specyfikacja:
- Waga: 490g
- Oplot: Single-ply 60tpi
- ETRTO: 40-622
- Tubeless Compatibility: TCS Tubeless
- Mieszanka: Dual DNA
- rodzaj opony: zwijana
Opony Raddler 40/44 są dostępne w wersji 700c z czarnymi lub brązowymi ścianami bocznymi.
Technologie:
O TCS
Firmowy bezdętkowy system uszczelniający WTB, TCS (Tubeless Compatible System) zrewolucjonizował felgi i opony w 2009 roku, łącząc normy ETRTO, ISO i UST z obniżeniem masy rotacyjnej. Nigdy przedtem bezdętkowe systemy oparte na normach nie ważyły tak niewiele. Po certyfikacji pierwszych opon opartych na płynie uszczelniającym w systemie UST poprzez Mavic w 2012 roku, TCS nadal przesuwa granice tego, co realne dzięki specjalnie zaprojektowanym oponom i felgom dobranym do każdej dyscypliny rowerowej.