Opona rowerowa Trail Boss 2.4/2.6 cenionej firmy WTB o zadziornym wzorze bieżnika dostosowanym do jej powiększonej szerokości, sprawdzi się rewelacyjnie w trakcie jazdy w górskich warunkach. Ten model powstał na bazie poprzedniej wersji Trail Boss 2.25.
Trail Boss 2.4/2.6 charakteryzuje rewelacyjna przyczepność, za którą odpowiadają duże odstępy pomiędzy klockami. Na uwagę zasługują jeszcze wspierające boczne klocki, które wgryzają się w nawierzchnię bardzo głęboko, bez względu na to, czy akurat wchodzisz w ostry zakręt, czy hamujesz. Opona rowerowa Trail Boss 2.4 typowo jest użytkowana jako opona tylna, choć zapewnia też doskonałą przyczepność jako opona przednia na utwardzonych szlakach.
atrybuty:
- optymalna szerokość obręczy w środku: 25-35 mm
- użycie: Trail, Enduro
- Nawierzchnia: luźna na twardym, brudna, kamienista
- Waga: 1286 g
Funkcje:
- Niektóre opony są semi slikami i są prędkie, podczas gdy inne są masywne i wgryzają się w ziemię. Trail Boss to coś pomiędzy, została zaprojektowana jako opona na przeciętny teren. Ciasne zgrupowanie środkowych klocków ogranicza opór toczenia, co nie przeszkadza im się zagłębiać podczas hamowania. Wysokie zewnętrzne klocki zapewniają przyczepność w najwcześniejszych fazach pokonywania zakrętów.
- Klocki środkowe są nacięte w kierunku, który poprawia przyczepność przy przyspieszaniu i hamowaniu, powiększając liczba krawędzi roboczych, które wgryzają się w szlak, gdy wciskasz pedały lub wciskasz hamulce. Zewnętrzne klocki mają nacięcia, które biegną równolegle do opony, aby zapewnić ulepszoną przyczepność na zakrętach.
- Trail Boss 2.4/2.6 ma nacięte klocki, które maksymalizują przyczepność w trakcie hamowania, a ich stosunkowo ciasne odstępy polepszają żywotność tylnej opony, zwiększając całkowitą powierzchnię przeciwdziałając silnym siłom hamowania. Pokaźniejsze, boczne klocki wystają poza boczną ścianę opony, broniąc ją przed przecięciami w trakcie kierowania tyłem. Sugerujemy połączenie Trail Boss 2.4/2.6 z Vigilante 2.5/2.6 z przodu.
- TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony rowerowe mają bezdętkowy karkas TCS, który prawie usuwa przebicia i zezwala na obniżenie ciśnienia w oponach, żeby poprawić przyczepność i komfort w porównaniu z klasyczną oponą dętkową.