prawidłowe zachowanie na drodze we wszystkich warunkach zimowych
- Równomiernie efektywne działanie na wodzie, śniegu i lodzie
- znakomita trakcja na śniegu
- idealna przyczepność przy zimowej pogodzie
- idealne wyczucie drogi
Równomiernie produktywne działanie na wodzie, śniegu i lodzie
SP Winter Response to odpowiedź na rozmaite wymogi użytkowników stawiane oponom zimowym. Część bieżnikowa ma asymetryczną konstrukcję, w której najróżniejsze strefy odpowiadają za poszczególne funkcje. Dzięki czemu udało się znaleźć korzystny kompromis między zachowaniem na nawierzchniach pokrytych wodą, śniegiem i lodem.
idealna trakcja na śniegu
Ciesz się pewnością prowadzenia przy grubej pokrywie śnieżnej. Bieżnik ma dwa typy lamelek, które współpracują ze sobą w celu utrzymania korzystnej trakcji, krótiej drogi hamowania i pokonywania zakrętów na śniegu.
nadzwyczajna przyczepność przy zimowej pogodzie
W bieżniku opony SP Winter Response zastosowano mieszankę o znacznym udziale krzemionki. Dzięki czemu bieżnik zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, ulepszając własności trakcyjne na śniegu i lodzie.
nieprzeciętne wyczucie drogi
podczas jazdy na śliskich zimowych drogach niezwykle ważne jest otrzymywanie jak największej ilości informacji o drodze. W oponie SP Winter Response użyto technologię Dunlop Touch Technology. Jest to zbiór innowacyjnych rozwiązań, które zapewniają ulepszone wyczucie nawierzchni.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych szybkościach.mocne strony perfekcyjna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, iż opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa wytrzymałość na aquaplaning.
System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Rozmaite typy lameli wykorzystywane w oponach Dunlop, przypasowane do różnorodnych typów zimowej nawierzchni, pozwalają sprawnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia precyzyjniejsze i postępowe reagowanie.zalety pokaźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.