Fulda Kristall Control HP2 to opona zimowa klasy przeciętnej asygnowana do samochodów o wysokiej skuteczności. Udoskonalony, kierunkowy bieżnik w zarysie litery V powoduje, że opona Kristall Control HP2 wspaniale sprawdza się na drogach w warunkach zimowych.
- technika SnowCatcher - rowki poprzeczne bieżnika w centralnej strefie tworzą sieć wzajemnie blokujących się klocków zwiększając przyczepność opony na śniegu.
- Trójwymiarowe lamele (technologia Bubble Blades) w połączeniu z prostymi lamelami w górnej części bieżnika pozwalają powiększyć sztywność klocków co zapewnia lepszą kontrolę nad autem na suchej nawierzchni.
- Liczne rowki poprzeczne (technika AquaFlow) skuteczne odprowadzanie wody i błota pośniegowego.
- Zoptymalizowana powierzchnia styku z nawierzchnia i równomierny rozkład ciśnienia (płaska i znaczna komora) dzięki temu opona zużywa się w jednolity sposób, co zagwarantuje długie przebiegi.
- Specjalna polimerowa mieszanka zapewnia rewelacyjną kontrolę na zimowych drogach i niskie opory toczenia, co przekłada się na mniejsze zużycie paliwa.
Kristall Control HP2 to perfekcyjny dobór dla kierowców zwracających uwagę na jakość, a także dostępną cenę. Model ten spełni oczekiwania perfekcyjnie w codziennym używaniu zarówno w trakcie jazdy w mieście jak i na dłuższych trasach.
Ciesz się pewnym prowadzeniem auta dzięki przystępnej cenowo oponie przygotowanej na najcięższe zimyOpony Fulda użytkowników mają opinię wygodnych, ciekawych cenowo i bezpiecznych. Nadzwyczajnie radzi sobie na wymagającym, niemieckim rynku, co jest potwierdzeniem wysokiej jakości wyrobów producenta Fulda.
Opis producenta: Historia marki Fulda sięga roku 1900. Firma powstała w miejscowości o tej samej nazwie, założona przez Gustava Beckera i Moritza Hasenclevera. Pierwsze opony były wykonane do pojazdów niesilnikowych, jednak już w 1906 roku ruszyła produkcja opon Fulda do rowerów, motocykli i aut osobowych. W połowie XX wieku Fulda wypuszcza na rynek pierwszą oponę M+S (do jazdy po błocie i śniegu), a od 1966 roku Fulda jest częścią koncernu Goodyear. Kolejne lata upływają na coraz szybszym rozwoju producenta i wprowadzaniu prekursorskich technologii. Opona Carat Exelero jako pierwsza uzyskała dokument niemieckiej instytucji TÜV i była montowana w koncepcyjnym Maybach Exelero.