Dzięki tej książce nauczysz się posługiwać narzędziami i zasadami, dzięki którym nie będzie miało znaczenia to, na jakim rynku wylądujesz, ani jakie produkty bądź usługi będziesz sprzedawać, ponieważ staniesz się „sprzedawcą naturalnym", który poradzi sobie w każdej sytuacji.
Kim jest Fryderyk Karzełek?Witam Cię nad wyraz serdecznie. Nazywam się Fryderyk Karzełek. Od ponad 20 lat zajmuje się sprzedażą w branży finansowej i uważam, iż zawód sprzedawcy jest jednym z najbardziej elitarnych zawodów na świata. Jako twórca szkoły sprzedaży naturalnej i autor książki "Sprzedaż Naturalna, czyli najszczególniej podniecająca czynność jaką można robić w ubraniu", zwracam się teraz do Ciebie, pragnąc przekonać do jej zakupu. Jeżeli zastanawiasz się, dlaczego miałbyś to zrobić, pozwól, iż wyjaśnię, czego dowiesz się z tej książki.
Wielu współczesnych nam sprzedawców poszukuje drogi na skróty, swego rodzaju czarodziejskiej różdżki, za dotknięciem której każdy człowiek będzie w magiczny sposób kupował właśnie od nich. Niestety, ale tak to nie działa. Moja książka powstała, by pomagać ludziom stawać się prawdziwymi sprzedawcami – „sprzedawcami naturalnymi" – ponieważ w dzisiejszych czasach jest to najistotniej skuteczne i jedyne stosowne podejściem.
Z tej książki dowiesz się miedzy innymi, jak stać się sprzedawcą, który potrafi prawdziwie zainspirować drugiego człowieka i przekonać go do zakupu swych towarów, bądź usług.
Czym jest "Sprzedaż Naturalna"?
Zastanawiasz się, czym właściwie jest "Sprzedaż Naturalna"? O co w niej, tak naprawdę, chodzi? Pozwól, że opowiem krótką historię, która odpowie na te pytania.
Świeżo upieczony manager obfitej korporacji, przytłoczony ciężarem obowiązków, postanowił któregoś dnia wziąć ze sobą pracę do domu. Gdy wieczorem zasiadł do swoich zawodowych obowiązków, jego pięcioletni syn jeszcze nie spał. Chłopiec co chwilę przerywał ojcu pracę, zadając różnorodne pytania. Żony nie było w tym czasie w domu, więc malcem nie miał się kto zaopiekować. Mężczyzna nie mogąc się skupić, postanowił, iż zajmie czymś syna. Kiedy rozejrzał się po mieszkaniu, zauważył gazetę, a w niej ogromną, kolorową mapę świata. Wpadł prędko na świetny pomysł. Wyjął stronę z mapą i pociął ją nożyczkami na minimalne kawałki, które następnie rozsypał na podłodze. Zawołał chłopca i poprosił go, aby w ramach zabawy malec je poskładał. Mężczyzna był przekonany, iż złożenie poskładanie układanki zajmie dziecku przynajmniej godzinę – no bo niby skąd taki brzdąc potrafiłby ułożyć ekspresowo mapę? Jakież było jego zdziwienie, gdy po kilkunastu minutach chłopiec przyszedł do niego i pokazał atrakcyjnie wyklejoną mapę. Zdumienie ojca zapytał syna, jakim cudem dokonał tego tak szybko? W odpowiedzi usłyszał:
– Tatusiu, po drugiej stronie obrazka, który mi dałeś, jest człowiek, więc poskładałem go w całość. Jeśli człowiek jest w porządku, to świat ponadto będzie w porządku.
Jest to pewnego rodzaju mobilnia, która bardzo solidnie jednoczy się z procesem sprzedaży. Oznacza bowiem, iż jeśli człowiek będzie w porządku, to jego sprzedaż też taka będzie. Dlatego "Sprzedaż Naturalna" jest ideą wolną od wszystkich technik i manipulacji, daleką od nudnych, przepełnionych słowami – kluczami monologów, wygłaszanych pod adresem klienta. Nie wynajdziesz tutaj cudownych sposobów i magicznych zaklęć na zwiększenie sprzedaży, bowiem "Sprzedaż Naturalna" jest oparte na osobowości tego, kto się nią zajmuje – na tym, jakim jesteś człowiekiem i z jakimi intencjami idziesz do ludzi, by zaproponować im swoje rozwiązania.
Z tej książki dowiesz się, jak raz na zawsze pozbyć się wszelkich (na dodatek efektywnych) technik sprzedaży i manipulacji – nie są Ci do niczego konieczne. Dzięki niej przestaniesz zanudzać klientów nudnymi, przepełnionymi słowami – kluczami monologami, a zaczniesz prowadzić dialog z korzyścią dla obu stron. Nauczysz się zadawać właściwe pytania we właściwy sposób, słuchać po to, aby go zrozumieć i pomagać w podejmowaniu właściwych decyzji, dzięki którym kupujący sami będą nalegać, abyś z nimi współpracował.
Dlaczego "Sprzedaż Naturalna"?Gdy po powrocie z emigracji zacząłem nauczać "Sprzedaży Naturalnej", tłumaczyłem wszystkim, że techniki sprzedaży już nie działają – przynajmniej te, które znałem. Ta wiadomość była dla większości ogromnym zaskoczeniem. Kiedy proponowałem,w pełni z nich zrezygnowali i zaczęli stawać się „sprzedawcami naturalnymi", podchodzili do tego typowo z ogromnym entuzjazmem. Natomiast, gdy opowiadałem im, na czym tak naprawdę polega "Sprzedaż Naturalna", nie wszyscy z radością przyjmowali te dane, gdyż mało kto chciał zmieniać siebie. Wszyscy pragnęlibyśmy używać prostych zaklęć, trików czy słów – kluczy, które rozwiązałyby ich dylematy i zapewniły łatwiejszą sprzedaż. Niestety, takie rozwiązania nie istnieją. Jeżeli jednak zdecydujesz się zostać, kierującym się w życiu prawdziwymi wartościami, „sprzedawcą naturalnym", nigdy więcej nie będziesz musiał/a:
- uczyć się żenujących i aroganckich trików ani kolejnych technik sprzedaży,
- zapamiętywać stwierdzeń, słów kluczy czy zdań, które miałyby w cudowny sposób przekonać klienta do zakupu Twoich produktów bądź usług,
- oferować produktów, do których nie masz przekonania.
Jeżeli zostaniesz „sprzedawcą naturalnym", nie będzie miało znaczenia, jak ekspresowo będzie zmieniał się świat wokół Ciebie, ponieważ zawsze będziesz sobą.
Dzięki tej książce nauczysz się posługiwać narzędziami i zasadami, dzięki którym nie będzie miało znaczenia to, na jakim rynku wylądujesz, ani jakie produkty bądź usługi będziesz sprzedawać, ponieważ staniesz się „sprzedawcą naturalnym", który poradzi sobie w każdej sytuacji.
Czy korzystnym sprzedawcą trzeba się urodzić?
Wielu ludzi uważa,prawidłowym sprzedawcą trzeba się urodzić. Nic bardziej mylnego. Jestem przekonany, że tak naprawdę nikt się nim nie rodzi. Korzystnym sprzedawcą stajesz się z czasem, wymaga to jednak wysiłku. Oczywiście, możesz mieć w tym kierunku talent i określone predyspozycje, jednak najpierw musisz je w sobie odkryć. Gdy to nastąpi, dopiero wtedy wykorzystasz je z powodzeniem w praktyce.
Ta książka udowodni Ci,korzystnym sprzedawcą może stać się absolutnie każdy, pod warunkiem, iż zgodzimy się podjąć pewien wysiłek i poświęcić temu adekwatnie dużo czasu. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak możesz tego dokonać, odpowiedź na to pytanie znajdziesz w tej oto książce.
Zasada Charliego Woopa
Jeden z moich sporych nauczycieli opowiedział mi kiedyś o zasadzie Charliego Woopa, według której prawdziwy sukces możesz osiągnąć tylko wtedy, kiedy robisz wszystko skrupulatnie tak, jak powinno być robione. Wyjątkowo często zaniedbujemy drobiazgi, które wydają nam się nieistotne, w związku z czym popełniamy błędy. Ludzie, którzy uczą się na własnych błędach, są mądrzy, ludzie którzy uczą się na błędach innych, są szczęśliwi. Ja natomiast nie chcę, żebyś był tylko i wyłącznie szczęśliwy – chcę, żebyś był sprawny. Moją rolą jako mentora będzie najczęściej nauczyć Cię, jak stać się „sprzedawcą naturalnym", Twoją zaś – wiedzę tę przełożyć na realne działanie.
Dzięki tej książce, nauczysz się skrupulatnie „co?" i „jak?" należy robić, by zacząć odnosić prawdziwe sukces w sprzedaży. Podniesiesz swoją sprawność umawiania spotkań, prowadzenia rozmów handlowych i zamykania sprzedaży. I co najważniejsze, nie będziesz musiał nikogo udawać, będziesz w 100% sobą.
Chcesz zmian w swym życiu?Kiedyś miałem okazję zobaczyć pewną obrazkową historyjkę, tzw. Mema, w którym ktoś zadał następujące pytanie:
– Kto chciałby w swoim życiu zmian?
Wszyscy, którzy się zgłosili, odpowiedzieli jednomyślnie:
– Tak, chcemy, aby było lepiej! Chcemy mieć fajną pracę! Chcemy więcej zarabiać! Chcemy być w życiu szczęśliwi!
Padło więc drugie pytanie:
– A kto z was jest gotów, by zmieniać siebie?
Wówczas wszyscy spuścili głowy i nikt nie podniósł już ręki. Niestety, w życiu nie ma nic za darmo.
Każdego dnia produkujesz w swej głowie nastawienie do siebie; do zawodu, który wykonujesz; do firmy, z którą współpracujesz; do produktów bądź usług, które sprzedajesz; do klientów, z którymi się spotykasz. Twoje nastawienie (w ponad 90%) będzie decydować o sukcesach i porażkach w zawodzie sprzedawcy. Warto więc zadbać o to, by było ono właściwe. A zatem, co można w tym kierunku zrobić?
Dzięki tej książce dowiesz się, jak wyrobić w sobie właściwą postawę, by stać się proaktywnym i odnoszącym sukcesy sprzedawcą. Nauczysz się witać każdy nowy dzień z uśmiechem na twarzy i żegnać go z sukcesem na koncie. Zyskasz w 100% wpływ na zachodzące w Twoim życiu zmiany i prędkość ich następowania.
najbardziej luksusowy zawód na świeciechoćby najmocniej wartościowe pomysły mogą znaleźć się na śmietniku, jeżeli nie zostaną sprzedane. Nauczyciel, którego kiedyś spotkałem, za pomocą prostej grafiki uświadomił mi, jak ważną rolę odgrywa dziś zawód sprzedawcy. Narysował dwa obszary – w jednym umieścił dostawców, a w drugiej klientów. Między nimi zaznaczył punkt, w którym się ze sobą łączą. Ten punkt najtrafniej obrazuje rolę, jaką odgrywają dzisiaj prawdziwi sprzedawcy.
Wypuszczenie na rynek jakiegokolwiek towaru wymaga szczególnie znacznych nakładów finansowych. O tym, czy zostanie on kupiony decydują klienci, którzy są dziś bardziej świadomi, niżeli kiedykolwiek w historii sprzedaży. Mimo tego, na hiperkonkurencyjnym rynku podobnych produktów, potrzebują zaufanego przewodnika, który właściwie im doradzi. Tym przewodnikiem jest sprzedawca, który łączy ze sobą obie strony – dostawcę i klienta.
Zwróć uwagę, jak ważna jest rola sprzedawcy. To właśnie on napędza dzisiaj gospodarkę, wywołując, iż ogromne nakłady czynione przez dostawców zaczynają przynosić zyski. A zatem, czyż zawód sprzedawcy nie jest jednym z najmocniej elitarnych zawodów na świecie?
Dzięki tej książce dowiesz się, jak dołączyć do elitarnego grona „sprzedawców naturalnych" i stać się jednym z najistotniej rozchwytywanych ekspertów w swej branży.
PodsumowującAby pomóc Ci podjąć decyzję odnośnie tego, czy warto zakupić moją książkę, pozwolę sobie na krótkie podsumowanie korzyści, które za tym przemawiają. Za sprawą tej książki dowiesz się miedzy innymi:
- Jak stać się sprzedawcą, który potrafi prawdziwie zainspirować drugiego człowieka i przekonać go do zakupu swych towarów (usług)?
- Jak raz na za każdym razem pozbyć się wszystkich (na dodatek wydajnych) technik sprzedaży i manipulacji, które nie są Ci do niczego niezbędne?
- Jak przestać zanudzać klientów nudnymi (przepełnionymi słowami – kluczami) monologami i zacząć prowadzić dialog z korzyścią dla obu stron?
- Jak zadawać właściwe pytania we właściwy sposób, słuchać po to, żeby go zrozumieć i pomagać w podejmowaniu właściwych decyzji, dzięki którym konsumenci sami będą nalegać, abyś z nimi współpracował/a?
- Jak posługiwać się narzędziami i zasadami, dzięki którym nie będzie miało znaczenia to, na jakim rynku wylądujesz, ani jakie produkty (usługi) będziesz sprzedawać, ponieważ staniesz się „sprzedawcą naturalnym", który poradzi sobie w każdej sytuacji.
- Że korzystnym sprzedawcą może stać się absolutnie każdy, pod warunkiem, że zgodzi się podjąć pewien wysiłek i poświęcić temu stosownie dużo czasu.
- Jak podnieś swoją sprawność umawiania spotkań, prowadzenia rozmów handlowych i zamykania sprzedaży?
- Jak stać się proaktywnym, odnoszącym sukcesy sprzedawcą, będącym jednym z najistotniej rozchwytywanych ekspertów w swej branży?
- Jak (w 100%) zyskać wpływ na zachodzące w Twoim życiu zmiany i prędkość ich następowania?