SHIMANO DEORE XT
TYŁ
KLAMKA - BL-M8100
ZACISK - BR-M8100
DŁUGOŚĆ PRZEWODU - 1700mm
Okładziny żywiczne G03A Bez radiatora
SHIMANO DEORE XT — Dźwignia hydraulicznego hamulca tarczowego — Obejma I-SPEC EV
Oprócz niskiej masy i przypasowanej do jazdy crossowej siły hamowania, dźwignia SHIMANO DEORE XT BL-M8100 zagwarantuje instynktowną modulację umożliwiającą poznawanie granic swoich możliwości.
- intuicyjny i wszechstronny hamulec pozwala skoncentrować się na trasie
- Zoptymalizowane położenie osi dźwigni z dodatkowym punktem kontaktu i lepszą ergonomią
- pokaźniejsza elastyczność i zoptymalizowany układ kokpitu
- I-SPEC EV
- pokaźna sztywność
- O 10% większa sztywność w przypadku M8000, nawet w wysokich temperaturach
- Szybsza reakcja hamulca dzięki mniejszemu skokowi jałowemu
- Możliwość przypasowania do rowerzysty
- Regulacja zasięgu bez konieczności stosowania narzędzi
- Regulacja skoku jałowego
SHIMANO DEORE XT — 2 tłoczki — ICE TECHNOLOGIES— Zacisk hydraulicznego hamulca tarczowego
Zacisk hamulca SHIMANO DEORE XT M8100 zagwarantuje lekkie działanie układu hamulcowego oraz niezawodną siłę hamowania we wszystkich warunkach
- świetna modulacja hamowania zapewnia obszerniejszą kontrolę
- Szybsza reakcja tłoczków
- Niska masa
- Dwa tłoczki
- szybki i nietrudny montaż
- Złącze z końcówką banjo i wewnętrzne prowadzenie przewodu
Shimano BR-M8100 to hamulec tarczowy z wyścigowej grupy Deore XT, na który składa się dźwignia z mocowaniem I-SPEC EV oraz zacisk wytwarzany w systemie Ice Technologies.
komplet zalany i przygotowany do montażu.
TECHNOLOGIE
Reach Adjust
Dźwignia hamulca jest wyekwipowana w mechanizm regulacji zasięgu. Odległość od chwytu kierownicy do dźwigni można regulować,dopasować ją do rozmiaru dłoni, typu jazdy, a także indywidualnych preferencji rowerzysty.
Free Stroke
Odległość od początkowej pozycji dźwigni do punktu styku okładzin można regulować,dopasować ją do wymiaru dłoni, rodzaju jazdy i indywidualnych preferencji rowerzysty.
Po naciśnięciu dźwigni hamulca SERVOWAVE początkowe działanie linki jest prędkie, takpotrzebny jest jedynie niewiele znaczący ruch dźwigni, aby doprowadzić do kontaktu klocków z tarczą hamulcową. Czynnik rozszerzający siłę działa ekspresowo przy kontakcie okładzina-tarcza, dzięki czemu pokaźniejszy skok dźwigni daje większą siłę hamowania przy lepszej kontroli.
I-SPEC EV
I-SPEC EV generuje uporządkowany i ergonomiczny kokpit polepszający koncentrację i dający większą rozciągliwość szerszej grupie rowerzystów.
Korzyści i funkcje-
- obszerniejszy zakres regulacji daje rowerzystom o przeróżnych stylach jazdy, preferencjach i budowie ciała możliwość dobrania trafnego położenia.
- poręczna budowa, udoskonalony dostęp do dźwigni i lekkość działania polepszają komfort i koncentrację rowerzysty.
ICE TECHNOLOGIES
Ścieranie się tarczy i klocków (na przykład podczas hamowania na długich zjazdach) pogarsza produktywność hamowania. Firma SHIMANO zastosowała tarcze ICE TECHNOLOGIES, a także klocki ICE TECHNOLOGIES w celu wspaniałego chłodzenia i stałej efektywności. Tarcza hamulcowa ma strukturę 3 powłoką ze stali nierdzewnej, aluminium i stali nierdzewnej, co ulepszone odprowadzanie ciepła, zezwalając zniżyć temperaturę powierzchni z 400˚C do 300˚C. Klocek ma użebrowanie rozpraszające ciepło. Warstwowa tarcza i ożebrowanie rozpraszające ciepło wydłużają okres eksploatacji klocków, redukują hałas i zanik siły hamowania i są lekkie.
ONE WAY BLEEDING
technologia „ONE WAY BLEEDING" została opracowana z myślą o przystępnym i szybkim usuwaniu powietrza z układu hydraulicznego. Prowadzenie przewodów olejowych w układzie zostało uproszczone w celu zapobieżenia uwięzieniu pęcherzyków powietrza w układzie.
Jednokierunkowe prowadzenie oleju w połączeniu z lejkiem i olejem mineralnym prosty i czysty układ odpowietrzania.