pakiet Ham Tarczowy Przedni Kolor Czarny BL-M820 - DŹWIGNIA
BR-M820 - ZACISK
1000mm Okładzina srebrna H03C Radiator
SAINT — ICE TECHNOLOGIES — 4 tłoczki — Zacisk hydraulicznego hamulca tarczowego
Hydrauliczny hamulec tarczowy SAINT to najkorzystniejszy hamulec opracowany do wyścigów gravity i downhill. Ma niesprężysty zacisk, 4 ceramiczne tłoczki oraz zintegrowany system odprowadzania ciepła ICE TECHNOLOGIES.
atrybuty- ICE TECHNOLOGIES
- Zacisk z 4 tłoczkami ceramicznymi o wysokiej sile hamowania
- Łatwe i czyste odpowietrzanie
- Jednokierunkowe odpowietrzanie zacisku za pomocą lejka
- Okładzina: H03C metal
SHIMANO SAINT — Dźwignia hydraulicznego hamulca tarczowego — Obejma I-SPEC B — SERVO WAVE ACTION
Najlepsi na świecie kolarze gravity używają hamulców SHIMANO SAINT pozwalających uzyskać najlepszą siłę hamowania, a także precyzyjną modulację, niezależnie od warunków jazdy. Dźwignie BL-M820 są dedykowane do jazdy w najtrudniejszych warunkach terenowych. Mają teksturowaną powierzchnię, regulację zasięgu niewymagającą wykorzystywania narzędzi, regulację skoku jałowego i są kompatybilne z mocowaniem I-SPEC B.
atrybuty- funkcjonalna dźwignia uniemożliwiająca ześlizgiwaniu palców
- Lekka, krótka dźwignia z mechanizmem Servo Wave
- Regulacja swobodnego skoku i zasięgu bez konieczności stosowania narzędzi
- Zgodna z I-spec
- Waga: 103,2 g
technika
Ścieranie się tarczy i klocków (na przykład w trakcie hamowania na długich zjazdach) pogarsza efektywność hamowania. Firma SHIMANO zastosowała tarcze ICE TECHNOLOGIES i klocki ICE TECHNOLOGIES w celu znakomitego chłodzenia i stałej produktywności. Platerowana tarcza hamulcowa składająca z trzech warstw: stali nierdzewnej, aluminium i stali nierdzewnej udoskonalone odprowadzanie ciepła. Klocek ma w dodatku użebrowanie rozpraszające ciepło. Warstwowa tarcza i ożebrowanie rozpraszające ciepło wydłużają okres eksploatacji klocków, redukują hałas i zanik siły hamowania, a także są lekkie.
technologia „ONE WAY BLEEDING" została opracowana z myślą o łatwym i prędkim usuwaniu powietrza z układu hydraulicznego. Prowadzenie przewodów olejowych w układzie zostało uproszczone w celu zapobieżenia uwięzieniu pęcherzyków powietrza w układzie.
Jednokierunkowe prowadzenie oleju w połączeniu z lejkiem i olejem mineralnym nietrudny i czysty układ odpowietrzania.
Zintegrowany system mocowania dźwigni przerzutki i hamulca. Zapewnia on udoskonalony wygląd, więcej miejsca na kierownicy i mniejszą masę.
Po naciśnięciu dźwigni hamulca SERVOWAVE początkowe działanie linki jest prędkie, takkonieczny jest jedynie śladowy ruch dźwigni, aby doprowadzić do kontaktu klocków z tarczą hamulcową. Czynnik powiększający siłę działa ekspresowo przy kontakcie okładzina-tarcza, dzięki czemu obszerniejszy skok dźwigni daje pokaźniejszą siłę hamowania przy ulepszonej kontroli.