BL-M820- DŹWIGNIA
1700mm Okł Met H03C Radiator
SAINT — ICE TECHNOLOGIES — 4 tłoczki — Zacisk hydraulicznego hamulca tarczowego
Hydrauliczny hamulec tarczowy SAINT to najkorzystniejszy hamulec opracowany do wyścigów gravity i downhill. Ma sztywny zacisk, 4 ceramiczne tłoczki oraz zintegrowany system odprowadzania ciepła ICE TECHNOLOGIES.
właściwości
- ICE TECHNOLOGIES
- Zacisk z 4 tłoczkami ceramicznymi o wysokiej sile hamowania
- Łatwe i czyste odpowietrzanie
- Jednokierunkowe odpowietrzanie zacisku za pomocą lejka
- Okładzina: H03C metal
SHIMANO SAINT — Dźwignia hydraulicznego hamulca tarczowego — Obejma I-SPEC B — SERVO WAVE ACTION
Najlepsi na świecie kolarze gravity używają hamulców SHIMANO SAINT pozwalających uzyskać najlepszą siłę hamowania i skrupulatną modulację, niezależnie od warunków jazdy. Dźwignie BL-M820 są przeznaczone do jazdy w najtrudniejszych warunkach terenowych. Posiadają teksturowaną powierzchnię, regulację zasięgu niewymagającą stosowania narzędzi, regulację skoku jałowego i są kompatybilne z mocowaniem I-SPEC B.
właściwości
- ergonomiczna dźwignia zapobiegająca ześlizgiwaniu palców
- Lekka, krótka dźwignia z mechanizmem Servo Wave
- Regulacja swobodnego skoku i zasięgu bez konieczności używania narzędzi
- Zgodna z I-spec
- Waga: 103,2 g
technologia
Ścieranie się tarczy i klocków (na przykład w trakcie hamowania na długich zjazdach) pogarsza wydajność hamowania. Firma SHIMANO zastosowała tarcze ICE TECHNOLOGIES i klocki ICE TECHNOLOGIES w celu nieprzeciętnego chłodzenia i stałej wydajności. Platerowana tarcza hamulcowa składająca z trzech warstw: stali nierdzewnej, aluminium i stali rdzoodpornej udoskonalone odprowadzanie ciepła. Klocek ma na dodatek użebrowanie rozpraszające ciepło. Warstwowa tarcza i ożebrowanie rozpraszające ciepło wydłużają okres eksploatacji klocków, redukują hałas i zanik siły hamowania, a także są lekkie.
technologia „ONE WAY BLEEDING" została opracowana z myślą o prostym i szybkim usuwaniu powietrza z układu hydraulicznego. Prowadzenie przewodów olejowych w układzie zostało uproszczone w celu zapobieżenia uwięzieniu pęcherzyków powietrza w układzie.
Jednokierunkowe prowadzenie oleju w połączeniu z lejkiem i olejem mineralnym nietrudny i czysty układ odpowietrzania.
Zintegrowany system mocowania dźwigni przerzutki i hamulca. Zagwarantuje on ulepszony wygląd, więcej miejsca na kierownicy i mniejszą masę.
Po naciśnięciu dźwigni hamulca SERVOWAVE początkowe działanie linki jest prędkie, takpotrzebny jest jedynie znikomy ruch dźwigni, by doprowadzić do kontaktu klocków z tarczą hamulcową. Czynnik powiększający siłę działa błyskawicznie przy kontakcie okładzina-tarcza, dzięki temu obszerniejszy skok dźwigni daje obszerniejszą siłę hamowania przy udoskonalonej kontroli.
Odległość od początkowej pozycji dźwigni do punktu styku okładzin można regulować,dopasować ją do rozmiaru rąk, rodzaju jazdy i jednostkowych preferencji rowerzysty.
Dźwignia hamulca jest wyposażona w mechanizm regulacji zasięgu. Odległość od chwytu kierownicy do dźwigni można regulować,dopasować ją do wymiaru rąk, typu jazdy i indywidualnych preferencji rowerzysty.