Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym, wbudowaną przekładnię powiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku.
czujnik prędkości wbudowany został w korpus silnika, dzięki czemu odpadają dodatkowe komponenty do montażu, czyli konwencjonalny detektor PAS montowany w korbowodzie, a także klamki hamulców z czujnikiem hamowania.
Wodoodporność. Silnik oraz przewody z hermetycznymi złączkami mają klasę wodoodporności IPX5.
Baterie. Silnik zamontowany w tylnej piaście może być napędzany 3-ma rodzajami baterii (bidon, bagażnikowa, a także trapez) o zasięgu do 120km.
Wyświetlacze. Do wyboru są 2-a rodzaje przeznaczonych wyświetlaczy LCD: OMT-M3S z manetką gazu (montowany z lewej strony kierownicy) albo S700 (montowany centralnie, z pilotem montowanym z lewej albo prawej strony kierownicy). Stosując napęd na tył nie ma możliwości korzystania z wyświetlacza bezprzewodowego LVM1 albo aplikacji na smartfona.
Wolnobieg czy Kaseta. Silnik wspomagający napęd na tylne koło współpracuje tylko z Kasetą =>7 przełożeń. Nie współpracuje z Wolnobiegiem. W przypadku posiadania w swym rowerze systemu Wolnobieg, istnieje możliwość zamontowania napędu elektrycznego na tył, po zmianie Wolnobiegu na Kasetę we własnym zakresie.
Hamulce. W związku z tym, że w systemach ZibiBike został wyeliminowany klasyczny czujka PAS montowany w korbowodzie, a także czujniki hamowania montowane w klamkach hamulców (czujniki te zastąpił jeden czujnik szybkości montowany w korpusie silnika), silnik na tył współpracuje z każdym wariantym hamulców szczękowych i tarczowych (w tym także hydrauliczne).
Montaż zestawu. Dużą zaletą wykorzystywania silnika w tylnym kole jest ograniczona do minimum liczba części niezbędnych do montażu całego zestawu ZibiBike. Wystarczą tylko 2 przewody (!) oraz 3-y komponenty: silnik (z zaimplementowanym już czujnikiem prędkości), bateria (razem z uchwytem i zainstalowanym już kontrolerem), a także ekran. Posiadając kompletne koło z zaplecionymi szprychami na piaście z silnikiem i założoną dętką i oponą? konwersja roweru na elektryczny z zestawem ZibiBike na tylne koło może potrwać zaledwie kilkanaście-kilkadziesiąt minut (!), z wypiciem kawy?
Koło bez opony i dętki. Obręcz + umocnione szprychy ze stali rdzoodpornej 2,3 mm razem z zamontowanym silnikiem.
informacje technologicznE:
Moc Silnika: 350W Napięcie: 36V Lokalizacja: Piasta - Tylne Koło detektor szybkości: wbudowany w piaście razem z silnikiem prędkość Max: 35km/h Moment Obrotowy Max: 30Nm skuteczność: 82% Średnica Silnika: 140mm Waga Silnika: 3kg Widelec: Od 145mm Wolnobieg / Kaseta: Kaseta Równa albo obszerniejsza 7 trybów Wodoodporność: IPX5 dedykowane Baterie: kształt Bagażnik: 10,4Ahkształt Bidon: 5,2Ah, 6,4Ah
kształt Trapez: 10,4Ah asygnowany Kontroler: wbudowany W Obudowę Baterii Bagażnik
zastosowany W Uchwyt Do Baterii Bidon I Trapez przeznaczony ekran: OMT-M3-S, OMT-S700 Hamulce: Szczękowe, Tarczowe Szprychy: 36szt