Biznes na miarę XXI wieku
Pracujesz na etacie, ale marzysz o tym, żeby wreszcie móc rzucić kierat i zająć się tym, co Cię naprawdę cieszy? A może prowadzisz własną działalność i czujesz, że ukochana producent początkuje bez reszty pochłaniać Twój czas i energię, nie dając w zamian oczekiwanego wysokiego dochodu? Słowem – chcesz posiadać to, o czym marzy większość ludzi – czas i pieniądze, ale nie szczególnie wierzysz, że to realne? Otóż wszystko jest realne, jeśli wybierze się odpowiednią drogę do celu. Twoją drogą może okazać się MLM – marketing sieciowy, zwany też wielopoziomowym.
Trzymasz w rękach przypasowany do naszych realiów poradnik, skierowany do każdego, kto chce praktykować MLM w Polsce. Strategia firm działających na zasadzie marketingu sieciowego polega na dystrybucji artykułu poza tradycyjną siecią sklepów, co pozwala obniżyć koszty i obniżyć ryzyko prowadzenia marki. Początki oczywiście są skomplikowane – trzeba włożyć niemało wysiłku, by dynamicznie wystartować i stworzyć własny zespół. Efekty jednak będą warte poniesionych kosztów – właściwie prowadzony marketing wielopoziomowy odwdzięczy się jednostajnym i wysokim dochodem, pozostawiając Ci sporo czasu na realizację prywatnych pasji.
O Autorze:
Paweł Lenar – przedsiębiorca, trener, autor książek, a także lider aktywnie działający w branży marketingu sieciowego. Laureat prestiżowej nagrody Polish National Sales Awards (profesjonalny Sprzedawca Roku) w kategorii Menedżer Branży MLM. W krótkim czasie zbudował efektywnie funkcjonującą, wielotysięczną strukturę MLM, rozwijającą się w Polsce, a także kilku innych krajach Europy i na świecie. W swojej działalności stawia na profesjonalizm i rzetelne podejście do biznesu. Specjalizuje się w dodatku w tematyce związanej ze sztuką prezentacji.