Przerzutka przednia z grupy asygnowana do obsługi napędów 9-rzędowych, mocowana na obejmę.
artykuł skierowany jest do rowerzystów preferujących rekreacyjną jazdę sportową w terenie czy bezstresowe długie przejażdżki.
Przerzutka dedykowana jest do współpracy z napędami rowerowymi 3 x 9 przełożeń, montowanymi w rowerach górskich i trekkingowych.
Budowa wózka przerzutki pozwala na doprowadzenie do niego linki równocześnie od dołu, jak i od góry ramy.
spory układ zawiasu upraszcza zmianę przełożeń i wydłuża czas stosowania osprzętu.
Dzięki powiększonemu odstępowi od koła, kompozycja przerzutki pozwala na użycie szerszych opon udoskonalone odprowadzanie błota.
W pakiecie znajdują się obejmy redukcyjne umożliwiające montaż do rur o średnicach 31,8 mm i 34,9 mm.
Grupa produktowa: Altus
Model: FD-M371-6
Obsługiwana liczba przełożeń: 3 x 9
Prowadzenie linki: uniwersalne (możliwość prowadzenia linki do przerzutki od dołu i od góry)
Górna kompatybilność: 44T i 48T
pełna pojemność: 22 T
Kąt dolnej rury tylnego trójkąta: 66-69 °
Średnica obejmy montażowej: 31,8 mm i 34,9 mm (montaż do rury 28,6 mm realny z dodatkowym adapterem)
rodzaj konstrukcji przerzutki: Down Swing (wózek przerzutki poniżej obejmy montażowej)
Współpraca z Dual SIS: TAK
Współpraca z Hyperdrive: TAK
Linia łańcucha: 50 mm
Waga: ~ 191 g
zastosowane technologie Shimano:
Przednia i Tylna Indeksowana Zmiana Przełożenia DUAL SIS - części systemu, takie jak mechanizm indeksowania zaimplementowany w dźwignię zmiany przełożenia, linka tylnej indeksowanej zmiany przełożenia SIS działająca bez tarcia i luźno pracująca tylna przerzutka, tworzą SHIMANO INDEX SYSTEM. Tylny indeksowany system zmiany przełożeń SIS został wykorzystany także w przerzutce przedniej. Dzięki czemu indeksowanemu systemowi zmiana przełożeń z przodu stała się łatwiejsza i wygodniejsza.
System HYPERDRIVE. Zintegrowana kompozycja tarcz SG-X, przednia przerzutka Wide Link i łańcuch HG. Komponenty współpracują ze sobą, aby poprawić kontrolę nad łańcuchem w celu zapewnienia precyzji i bezawaryjności zmiany przełożeń z przodu, które są stanowczo {pomocn|przydatn)e w przypadku ekstremalnej jazdy terenowej.