firmy
Mata tworzona w Europie na bazie doświadczeń w sprzedaży i konstrukcji tworzyw butylowych firm Standartplast, GMS oraz Dynamat.
Grubość 2,5 mm
Nowa wersja maty AB-25 z czarnym aluminium!
Jeszcze skuteczniejsza mieszanka butylu!
1 sztuka = 1 mata 75 x 50 cm
Nowa wersja maty AB-25 już przystępna w sprzedaży! zmieniono skład mieszanki i tłoczenie aluminium. Uzyskaliśmy po nowych badaniach udoskonalenie wygłuszania o 15%.
ascetyczniec przebadany poprzez
Powyżej wykres redukcji drgań i wibracji dla naszych mat butylowych AB-1 (1,5mm), AB-2 (2mm) i AB-25 (2,5mm). Nie dajcie się nabrać na suche informacje techniczne od innych sprzedawców, które są niczym nie potwierdzone! zalety maty butylowej AB-25:
- nie wymaga podgrzewania
- nie pęka
- obfita sprężystość wpływa na jeszcze lepszy efekt wyciszenia
- działa antykorozyjnie - nieraz pod pęknięte maty bitumiczne podchodzi woda
- większa powierzchnia maty - w 1 kawałku nawet do 7 m.
- izoluje drgania i wibrację
- blokuje hałas
- skutecznie redukuje przenikanie ciepła dzięki aluminium
- odporna na wodę i oleje
- solidny klej
- oporność na pleśń
- brak toksyczności
- zatwierdzone do używania w przemyśle samochodowym
- użytkowanie w szerokiej skali temperatur od -50C do +120C
Mata wyciszająca wytwarzana z czystego butylu o grubości 2,5 mm i niskiej wadze, ma podwyższoną gęstość i gwarantuje najwyższe właściwości tłumiące przy tak niskiej masie. Nieprzeciętnie się klei i usztywnia pokaźne płaty blach.
Butyl z łatwością poddaje się rozciąganiu i formowaniu zachowując najwyższe parametry tłumiące dzięki czystej masie butylowej - cena jest porównywalna z matami bitumicznymi, natomiast tłumienie i komfort przy klejeniu oraz niska masa bezsprzecznie deklasują twarde, grube i ciężkie maty bitumiczne.
Różnice pomiędzy matami bitumicznymi a butylowymi:
- nie wymagają podgrzewania - maty bitumiczne potrzebnie trzeba podgrzewać opalarką
- nie pękają - mata bitumiczna to asfalt, czyli potrafi kruszyć się i pękać - znamy to z naszych dróg:)
- dużo obszerniejsza elastyczność wpływa na jeszcze lepszy efekt wyciszenia
- działają antykorozyjnie - niejednokrotnie pod pęknięte maty bitumiczne podchodzi woda
- nie są to taśmy dekarskie, które mogą być używane tylko na zewnątrz
wykorzystanie mat butylowych AB-25:
Do wygłuszania rezonansów niskich częstotliwości komponentów metalowych, drzwi, podłogi, bagażnika, nadkoli, przegrody czołowej. Najlepsze efekty uzyskać można stosując go w połączeniu z piankami kauczukowymi tworząc dwuwarstwową barierę akustyczną na wibrację oraz szumy.
Jak należycie zamontować matę butylową AB-25?
- Powierzchnię należy oczyścić i odtłuścić
- Wyciąć optymalny kawałek maty
- Zerwać folię zabezpieczającą klej i przycisnąć do wygłuszanej powierzchni (zapytaj o rolkę dociskową - często gratis dodajemy)
- Drzwi - 4-6 sztuk
- Podłoga od 8 do 12 sztuk
- Dach od 2 do 3 sztuk
- Bagażnik z nadkolami - 6 do 8 sztuk
AB-25 jest sprężysta, a także stosowną sztywność aluminium.
Zamontowaliśmy już ponad 700 m2 i nie ma problemów z klejem przy niskich temperaturach.
Polecamy sprawdzić także pianki poliuretanowe.
Mogą Państwo liczyć także na jednostkowe fachowe porady w dziedzinie wygłuszeń i izolacji akustyczno termicznych.