Menu

GESTOR GT - ROZSZERZENIE NA NASTĘPNE 3 STANOWISKA

Cechy produktu

  • Producent INSERT 

Opis

Gestor GT (powiększenie na kolejne 3 stanowiska )to komfortowy i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Produktywnie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dopasowania do własnych potrzeb sprawiają, iż program może być używany w firmach o dowolnej specjalizacji.
Gestor GT dedykowany jest dla wszelkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. W dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów. Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie skatalogowane w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki temu osiągalne jest udoskonalone przypasowanie działań do potężnych osób. Usprawnia podejmowanie optymalnych decyzji, a także przygotowanie adekwatnych strategii sprzedaży na podstawie zróżnicowanych komplecień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program pozostał skonstruowany tak, żeby zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną skuteczność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.
Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie albo współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi stopniami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT zezwala na także proste wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.
Najważniejsze atuty Gestora GT:
szybki dostęp do wszystkich danych dotyczących konsumentów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
proste wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
kalendarz ukazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do optymalnych konsumentów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
możliwość przydzielania zadań, a także sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
liczne zestawienia (m.in. Lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, sprawność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie danych zawartych w Subiekcie GT (np. Sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
możliwość przypasowania do własnych potrzeb (m.in. Dodawanie własnych zestawień, dobranie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
powiązania - możliwość tworzenia relacji pomiędzy obiektami, takimi jak konsumenci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
biblioteka dokumentów;
schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. Zadania, wiadomości, kupujących, szanse sprzedaży) do późniejszego zastosowania;
obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut poprzez Internet);
wygodny system notatek;
strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
praca sieciowa wielu użytkowników programu.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.