Menu

InsERT Gestor nexo 3 stanowiska

Cechy produktu

  • Producent InsERT 

Opis

InsERT Gestor nexo Zarządzanie relacjami z klientami Oszczędzaj czas, powiększ efektywność Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami, a także zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji przeróżnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, gwarantując większą produktywność i efektywność. Upraszcza prace Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych kupujących wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą zaimplementowanego klienta pocztowego. Działa także w obszarze w środkufirmowym, organizując i upraszczając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. Pojazdy służbowe). Integracja z systemem Subiekt nexo Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo zezwala na m.in. Korzystanie ze wspólnych kartotek kupujących i asortymentu, cenników i promocji przystępne przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe. Najważniejsze możliwości Gestora nexo przechowywanie i proste wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych konsumentów z uwzględnianiem danych znacznych dla CRM ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, tworzonych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych definiowanie i wykorzystywanie zbiorów konsumentów (zestawów klientów) wszechstronna obsługa ofert dla oraz wielu ofert w ramach jednego cyklu ofertowania i ich zbiorcze generowanie przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo) obsługa wielu walut na ofertach planowanie i użytkowanie promocji wysyłanie jednostkowych lub masowych wiadomości SMS (np. Sprzedażowych do kupujących, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników) planowanie i realizowanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących konsumentów, jak i niepowiązanych z klientami przypomnienia o zaplanowanych działaniach i rejestrowanie czasu wykonania działań planowanie i realizowanie akcji automatycznych w działaniach możliwość podmiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. Samochodów służbowych) wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail przez zaimplementowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z zastosowaniem autotekstów narzędzia upraszczające obsługę e-maili – m.in. Sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim i niemieckim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp. System raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. Umów w formacie pdf) oznaczanie obiektów flagami możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej możliwość przeniesienia informacji z Gestora GT

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.