Menu

InsERT Subiekt NEXO PRO box 3 stanowiska SNP3

Cechy produktu

  • Producent InsERT 

Opis

Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w niewielkich i przeciętnych firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera niemało dodatkowych rozwiązań, które spełnią choćby nad wyraz nietypowe oczekiwania. Subiekt nexo PRO zezwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Zezwala na nowoczesne nadawanie cen towarom przez cenniki główne i dopełniające. Podkreśla się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO wytwarzano m.in. Widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień równocześnie w przypadku klientów, jak i dostawców. Subiekt nexo PRO znamionuje siępokaźniejszą otwartością i sprężystością. Pozwala np. Dodawać pola własne do najróżniejszych komponentów programu oraz własne raporty i wzorce wydruku. Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO:
  • pełna obsługa wszelkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze albo zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; samoczynne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;
  • rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może posiadać jednostkowy termin realizacji, również wcześniejszy niżeli termin realizacji całego dokumentu;
  • kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
  • kartoteka klientów obejmująca także rodzaju CRM;
  • prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
  • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
  • kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym wynikiem (niewykonane);
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej przy pomocy zamiany plików, a także online (wybrane banki);
  • prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
  • rozbudowana obsługa maszyn zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
  • samoczynna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
  • pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO;
  • możliwość zastosowania drukarki fiskalnej jako biurowej i drukowanie na niej dowolnych dokumentów jako wydruków niefiskalnych. Listę drukarek, proponujących taką możliwość, można znaleźć tutaj;
  • szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie dokonywanych zmian na dokumentach, a także w kartotece klientów przy pomocy pełnego śladu rewizyjnego;
  • realizacja zamówień od klientów w przesunięcia międzymagazynowe.
uzupełniające rozwiązania przystępne w wersji PRO:
  • Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK - pobierz);
  • innowacyjne pola własne do obiektów systemu;
  • definiowanie własnych raportów i wydruków;
  • brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych;
  • role użytkowników usprawniające trafne nadawanie uprawnień;
  • profilowanie dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów;
  • definiowanie widoków dla użytkowników;
  • możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróznionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu równocześnie zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);
  • obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić przy pomocy specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;
  • kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem tworzyw koniecznych do ich realizacji;
  • precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku;
  • możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);
  • obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);
  • sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
  • parametr pokazywania albo ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważności;
  • automatyczne numerowanie partii (generowanie samoczynnych kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynu;
  • możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniach;
  • wydawanie asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności);
  • korekta kosztu dostaw;
  • możliwość zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym dokumentem;
  • widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia;
  • widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu i „Asortyment na zleceniach do sprawnej i skutecznej pracy z zamówieniami do dostawców;
  • niewiele znacząca wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klienta;
  • kontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówień;
  • dobieranie zamówień czyli rezerwowanie dostaw koniecznych do zrealizowania zamówienia;
  • powiększone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;
  • możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na sporo kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
  • rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);
  • kompensaty wielowalutowe;
  • sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w chwili zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
  • sesje rozliczeniowe – narzędzie do ulepszonego zarządzania rozliczeniami;
  • raport „Dostawy przeterminowane pokazujący asortyment po dacie ważności.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.